کانون ایرانیان

۱۳۸۸ بهمن ۱۷, شنبه

اخبار ویژه جمهوری اسلامی

محافل سياسي خارجي با به راه انداختن يك جريان تبليغاتي جديد تلاش مي كنند مقامات ايراني را به عقب نشيني در زمينه مسائل هسته اي متهم نمايند . اين محافل با استناد به اظهارات رئيس جمهور كشورمان در برنامه تلويزيوني چهارشنبه گذشته در زمينه تبادل اورانيوم با گروه 1 +5 مي گويند جزئيات اين امر را منوچهر متكي در حاشيه اجلاس داووس به رابطين آژانس انرژي اتمي اطلاع داده است . هر چند هنوز مسئولان ايراني در اين زمينه اظهارنظري نكرده اند ولي اظهارات رئيس جمهور در برنامه تلويزيوني بگونه اي نبود كه بتوان به وضوح از آن عقب نشيني ايران در زمينه تبادل اورانيوم را فهميد. سياست نظام جمهوري اسلامي در اين موضوع كه توسط رهبر معظم انقلاب مشخص شده اينست كه ايران با تبادل همزمان اورانيوم در خاك ايران به مقدار مورد نياز موافق است و خارج از اين چارچوب هيچ پيشنهادي را نمي پذيرد.

آمريكا در تدارك نظامي كردن منطقه خليج فارس است . به گزارش عصر ايران روزنامه كويتي القبس به نقل از « منابع آگاه » نوشت چهار فروند ناو هواپيمابر آمريكا قرار است به زودي به خليج فارس اعزام شوند. اين منابع اضافه كردند : « ماه هاي آتي ماه هاي سرنوشت سازي درباره پرونده هسته اي ايران خواهند بود و تابستان سوزاني را در پيش خواهيم داشت . » به نظر مي رسد اين قبيل خبرها با هدف ايجاد جنگ رواني عليه ايران منتشر مي شوند.

استقرار سامانه هاي موشكي در 4 نقطه از خليج فارس از جمله شيخ نشين بحرين موجب شده است شيخ خالد بن احمد آل خليفه وزير امور خارجه بحرين كه در واشنگتن به سر مي برد اعلام كند تلاش هاي نظامي آمريكا و هم پيمانان آن در منطقه خليج فارس صرفا دفاعي است . وي اين مطلب را در كنفرانس مطبوعاتي مشترك با همتاي آمريكايي خود هيلاري كلينتون در پاسخ به سوالي درباره خبر استقرار سامانه موشكي آمريكا در كشورهاي جنوب خليج فارس براي مقابله با ايران مطرح كرد. شيخ خالد بدون اشاره به موضوع « استقرار سامانه موشكي در خليج فارس » گفت : موضوع مربوط به پيشرفته سازي تكنولوژي هاي جديد است . اميدواريم ايران اين اقدامات را عليه خود تفسير نكند.

كنسرت خواننده زن قبل از انقلاب هم از راه رسيد! قرار است سيمين غانم خواننده زن قبل از انقلاب از 27 بهمن ماه همراه با گروه موسيقي خود در تالار وحدت به اجراي موسيقي بپردازد. به گزارش جهان پايگاه اطلاع رساني موسيقي ايران ضمن انتشار اين خبر اعلام كرده كه قرار است سيمين غانم در اين كنسرت قطعات خاطره انگيزي ! همچون « قلك چشات » « گل گلدون من » « مرد من » « آسمان آبي » و... را به اجرا در آورد. هر چند اين كنسرت ويژه بانوان است پيش از اين نيز چند كنسرت ويژه بانوان در دولت اصلاحات انجام شده بود كه به دليل انتشار نوار آن از برگزاري مجدد اين گونه كنسرت ها جلوگيري شده بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر