کانون ایرانیان

۱۳۸۸ دی ۱۶, چهارشنبه

قطبی: حرف سیاسی نزده‌ام

سرمربی تیم ملی صبح امروز به وقت محلی در سنگاپور که 5 ساعتی با تهران اختلاف دارد ، به یکباره شوکه شد وقتی دید از قول او تیتر کرده اند بازیکنانش پس از جام جهانی به دلیل مسائل سیاسی از تیم ایران خداحافظی کرده اند، چند ساعتی منتظر شد و صبح خیلی زود به وقت تهران با دوستانش در ایران تماس گرفت تا اعلام کند:« من حرف سیاسی نزده ام.»
به گزارش خبرآنلاین یکی از خبرنگاران سنگاپوری در نشست خبری سه‌شنبه مربیان دو تیم از افشین قطبی پرسید، آیا بازیکنان تیم ملی به دلیل بستن مچ‌بند سبز اخراج شدند که سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پاسخ داد:« من سیاسی نیستم و به سیاست هم فکر نمی‌کنم. مواضع ما مواضع جمهوری اسلامی ایران است. این بازیکنان با تصمیم خود از تیم ملی خداحافظی کردند و هیچ مسائلی سیاسی در خداحافظی آنها دخالت نداشته است. من فقط در مورد فوتبال صحبت می‌کنم و در این رابطه می‌توانم پاسخ شما را بدهم. تیم ملی ایران در دیدار برابر سنگاپور تنها به پیروزی فکر می‌کند و امیدوارم با دست پر به ایران برگردیم. »
اما مطبوعات صبح سنگاپور از قول قطبی نوشته بودند: « بازیکنان ایران امروز هم با مچبندهای سبز به زمین بازی می آیند.» این خبری بود که قطبی را حسابی هراسان کرد تا با تهران تماس بگیرد و بگوید: « خبرنگاران سنگاپوری شیطنت می‌کنند تا ذهن ما را از بازی منحرف کنند. صحبت‌های صبح سه‌شنبه من در نشست خبری ضبط شده است و من آنجا تاکید کردم که به سیاست کاری ندارم و خداحافظی بازیکنان هم سیاسی نبوده است. سنگاپوری‌ها با این شیطنت‌ها نمی‌توانند جلوی پیروزی تیم ملی را بگیرند و ما با کسب یک پیروزی شیرین به کشور باز می‌گردیم.»

۱ نظر: