کانون ایرانیان

۱۳۸۸ بهمن ۱۰, شنبه

احمدی‌نژاد: راهپیمایی 22 بهمن‌ تشييع‌ جنازه اندیشه لیبرال است

محمود احمدی‌نژاد با انتقاد از تفکرات لیبرالیستی اعلام کرد: به فضل خداوند در یک نبرد سی‌ساله اين تفكر به پايان راه رسيده و به همين دليل راهپيمايی 22 بهمن‌ امسال تشييع‌ جنازه انديشه ليبراليستی است.

رییس دولت دهم روز پنجشنبه هشتم بهمن در جمع اعضای «ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی» گفت: ملت ايران ده‌ها و صدها برابر قوی‌تر از سال قبل شده است و دنيا خواهد ديد كه امسال مردم در 22 بهمن چه خواهند كرد.

احمدی‌نژاد در این دیدار با متهم کردن غرب به تحریک مردم در ناآرامی‌های اعتراض‌آمیز پس از انتخابات 22 خرداد، اعلام کرد: سران کشورهای استکباری با همه توان در ماجراهای اخير کشور ما وارد شدند، شبکه‌های تلويزيونی راه‌اندازی کردند و هر چه در توان داشتند انجام دادند اما در برابر اراده و انتخاب ملت ما شکست خوردند.

رییس دولت درمورد حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال گفت: در سفر اخيرم به نيويورک از يک ‌سال قبل ستاد درست كرده بودند تا يک راهپيمايی را سازماندهی كنند و اعلام كرده بودند هركس بيايد، در تور سه ‌روزه نيويورک شركت می‌كند اما جمعا 500 نفر بيشتر نيامدند.

وی تاکید کرد: مردم ما برای حضور در صحنه‌های انقلاب از همه‌چيزشان هزينه می‌كنند ولی اين مساله نيازمند يک برنامه‌ريزی است.

هرسال و هم‌زمان با روز پیروزی انقلاب اسلامی، راهپیمایی روز 22 بهمن در تهران و شهرهای ایران برگزار می‌شود و از روز 12 بهمن، سالروز ورود آیت‌الله خمینی، بنیانگزار جمهوری اسلامی به کشور تا 22 بهمن، ایام «دهه فجر» برگزار می‌شود.

قرار است در راهپیمایی 22 بهمن امسال در تهران، احمدی نژاد سخنرانی کند.

آیت‌الله خامنه‌ای هم در دیدار روز سه‌شنبه با مردم استان مازنداران، اعلام کرد که انتظار دارد مردم آمادگی خود را در روز 22 بهمن نشان دهند.

تلاش برای بسیج مردم در راهپیمایی

یک روز پیش از سخنرانی احمدی‌نژاد، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز خواستار حضور اقشار جامعه در راهپیمایی 22 بهمن امسال شد.

اکبر هاشمی رفسنجانی، در دیدار با اعضای خانه کشاورز در روز هفتم بهمن تاکید کرد که برگزاری جشن‌های دهه فجر بدون تفرقه و با وحدت كامل باشد.

آینده نیوز، سایت منتقد دولت هم نوشت که مجید انصاری، عضو مجمع روحانیون مبارز اعلام کرده شعارهای اصلاح‌طلبان در 22 بهمن امسال همان شعارهای سی ساله انقلاب از جمله «استقلال، آزادی جمهوری اسلامی» خواهد بود.

مجید انصاری با اشاره به حضور اصلاح‌طلبان در راهپیمایی 22 بهمن امسال گفته است که برخی آن را به نفع خود مصادره نكرده و با آن گروهی و جناحی برخورد نكنند.

مهدی کروبی، از مخالفان دولت و نامزدهای معترض به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری، در مصاحبه با فایننشال تایمز اعلام کرد که به حامیان خود در راهپیمایی 22 بهمن می‌پیوندد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر