کانون ایرانیان

۱۳۸۸ بهمن ۱۱, یکشنبه

یک فرمانده سپاه: هر کس در ۲۲ بهمن اعتراض کند، عامل بیگانه است

یکی از فرماندهان سپاه پاسداران ایران گفته است اگر کسی در روز ۲۲ بهمن اعتراض کند از مردم ایران نیست و "با جرات می گوییم که عامل بیگانه است".

حسین همدانی، فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران، روز شنبه ۱۰ بهمن گفت مردم ایران در راهپیمایی روز نهم دی (که حکومت ایران برای اعتراض به آنچه هتک حرمت در روز عاشورا می خواند، برگزار کرده بود) اتمام حجت کردند و خواستار ختم غائله بودند.

آقای همدانی گفت: "ما به هیچ عنوان اجازه نمی دهیم چیزی به عنوان موج سبز خودی نشان بدهد... ما مطمئن هستیم کسانی که تا پیش از ۹ دی متوجه نبودند و تشخیص نمی دادند و فکر می کردند می شود حرکتی انجام داد، در روز ۹ دی متوجه شده اند روز ۲۲ بهمن روز اعتراض نیست، بلکه روز یکپارچگی است."

این در حالی است که میرحسین موسوی و مهدی کروبی، از رهبران اصلی مخالفان، در دیداری که روز شنبه در خانه آقای کروبی داشتند ضمن محکوم کردن اعدام های اخیر، از مردم ایران خواستند در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن شرکت گسترده داشته باشند.

از زمان آغاز اعتراضات بعد از انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد، معترضان از روزهایی که مراسم رسمی در آنها برگزار می شود (از جمله نماز جمعه، راهپیمایی روز قدس و راهپیمایی روز ۱۳ آبان) برای ترتیب دادن تجمع های گسترده اعتراضی استفاده کرده اند و پیش بینی می شود در راهپیمایی ۲۲ بهمن هم اتفاق مشابهی بیفتد.

البته آقای همدانی گفته است: "اگر بخشی از جامعه ما اعتراضی داشته که بحق هم هست که اعتراضی به برخی رفتارهای دولتمردان داشته باشند، مطمئنیم روز ۲۲ بهمن چنین کاری نخواهند کرد."

آقای همدانی در ادامه تاکید کرد نیروهای سپاه و بسیج در روز ۲۲ بهمن با "هر صدا، رنگ و حرکتی غیر از صدای ملت ایران و انقلاب اسلامی... به شدت برخورد خواهیم کرد."

سپاه محمد رسول الله، که آقای همدانی فرمانده آن است، بخشی از سپاه است که وظیفه تامین امنیت شهر تهران در جریان اعتراضات بعد از انتخابات در تهران را برعهده دارد و بسیاری از نیروهای مخالف حکومت، سپاه محمد رسول الله را از مسئولان اصلی "سرکوب اعتراضات بعد از انتخابات" می دانند.

۲۴ نظر:

  1. صدای ما صدای علی گونه است رنگ ما رنگ علی گونه است و حرکت ما حرکت علی کونه است

    پاسخحذف
  2. تا بحال که مردم در صحنه بودن وای به روزتان اگر شیرمردان سپاه صلوات به میدان آیند
    وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد
    ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد

    پاسخحذف
  3. ما توصییه های مقام معظم رهبری را به این افراد ناآگاه و فریب خورده اعلام می کنیم که دست از دامان دشمن بر کشید کهسی که هواخواهش دشمنان قسم خورده این انقلاب باشد مشخص است بکجا ختم خواهد شد .

    پاسخحذف
  4. ماهمان نسل جوانیم که ثابت کردیم در ره عشق جگردار تراز صد مردیم ، هرزمان شورخمینی بسر افتد مارا، دور سید علی خامنه ای میگردیم .کوری چشم دشمناش صلوات .

    پاسخحذف
  5. آهن آبدیده را زنگ عوض نمی کند،
    چهره انقلاب را جنگ عوض نمیکند
    به خیل دشمنان بگوبه کوری دوچشمتان
    مطیع امر رهبری رنگ عوض نمی کند.

    پاسخحذف
  6. از اینکه نوکر یک بیمار روانی هستی خوشحالی؟
    خامنه ای هم مثل دیگر دیکتاتورهای جهان مبتلا به پارانویا هست و همه رو دشمن میبینه. تا کسی حرفی میزنه سوای درست یا غلط بودن حرفش، ابتدا باید معلوم بشه که خوی یا غیر خودیه! برای این بیمار روانی موضوع حرف یا انتقاد مهم نیست فقط گویندش مهمه.

    تو هم خیلی بدبختی که از نوکری چنین بیمار روانیی خوشحالی.
    احمق جان دیگه دوران شخصیت پرستی در جهان تموم شده و الان عملکرد هر کسی رو سوای خط مشی فکری و سیاسی و عقیدتیش ارزیابی و قضاوت و نقد میکنن و نه به صرف اینکه وابسته به طبقه یا گروه یا اعتقاد یا مقامی خاصی باشه. عقب مونده!!!

    پاسخحذف
  7. ببینم شما دکتر هستید؟ یا خودتان خیال پرداز هستید.
    شما آنقدر بیکار هستید که می نشینید پای ماهواره که آخرش هم خودت وهم خانواده ات را به خاک سیاه می نشانید.برایت متاسفم ودعا می کنم که خداوند انشا.. شمارا به راه راست هدایت کند وچنانچه به راه راست هدایت نمی شوید به گورستان هدایتتان کند.

    پاسخحذف
  8. با تمام نادانیت اینو درست تشخیص دادی که من دکترم.
    در ضمن هرکسی که تعصب رو کنار بگذاره و عاقلانه به عملکرد اینها نگاه کنه، قطعا متنوجه این موضوع میشه و نیازی به نگاه کردن ماهواره و این مزخرفات نیست.
    در ضمن با دعای گربه سیاهه بارون نمیاد. همه مردم از جمله خود شما هم روزی گذرتون به گورستان میفته پس دعاتون رو برای شفای رهبر بیمارتون مصرف کنید.

    پاسخحذف
  9. ال...اکبر خامنه ای رهبر
    مرگ بر ضد ولایت فقیه
    مرگ بر اجنبی .
    مرگ بر وطن فروش .
    مرگ بر دین فروش.

    پاسخحذف
  10. با خامنه ای کسی نگردد گمراه
    او درشب فتنهمیدرخشد چون ماه
    در هر نفسم برای برای او می خوانم
    لا حول ولا قوه الا با ا..

    پاسخحذف
  11. نگفتم بیسوادی؟!!!
    نادان من از عنوان پزشک استفاده نکردم. بیسواد دکتر با پزشک فرق داره.
    در ضمن این ارزوی دوران جوانی من بود که الان بهش رسیدم.

    پاسخحذف
  12. منظورت از خامنه ای رهبر همون خ ر هست دیگه! نه؟

    پاسخحذف
  13. فرق بین حریت وخریت یک نقطه است که شما خریت را انتخاب کرده اید .
    اگر دین ندارید ازاده باشید.
    آنقدر کوتوله وابله هستید که بجای سخن گفتن از الفاظ بی ربط وبی ارزش استفاده میکنید شما دوست عزیز که عنوان داشته اید که دکتر هستید خیلی کوتوله هستی وشما دوست عزیز دیگر شما هم کوتوله وابله هستید چونکه من دارم با شما صحبت ونگارش می کنم ولیکن شما چونکه ابله وکوتوله هستید مطلب قانع کننده ای ندارید عینا بچه ها که کاری از دستشان بر نمی آید به ریسمان وآسمان چنگ مزنند وچرت وپرت می نگارید.

    پاسخحذف
  14. شما عزیزی که خ ر رو خدا میدونی، شما چی؟ اکابر گرفتی؟ آخه هر چی بیسواد عقب موندس جزو بسیجن. شما هم بسیجی هستید؟ چفیه دارید؟ چندتا صیغه کردی؟ عقدی چند تا؟
    شما عصر حجریها و خر و سایر وابستگان فقط به زیر شکمتون اهمیت میدین و بس

    پاسخحذف
  15. شماخیلی کوتوله وابله هستی ازقدیم گفته اند کافر همه را به کیش خویش بیند چونکه خودت وامثال خودت اینجوری فکر وعمل می کنید فکر کوتاه هتان این است که همه اینجوریند

    پاسخحذف
  16. ما هشت سال بادفاع مقدسمان درمقابل آمریکا ودشمنان قسم خورده انقلاب واسلام ایستادیم ونگذاشتیم یک وجب از خاک پاک مقدس سرزمینمان(ایران عزیز) که امثال شمادوستان مدعی ایرانی بودنتان می شود به دست بیگانگان بیافتد حال چه شده که مدعی هستید ؟
    والبته بدانید ماپیروان امام خمینی رهبرکبیرانقلاباسلامی(ره)بنا بر وصیت این عزیز نخواهیم گذاشت که این انقلاب وکشور به دست نااهلان ونامحرمان بیفتد.

    پاسخحذف
  17. بفرموده حضرت امام حسین (ع)کسانی که واقعیت را نمی بینند ونمی فهمند شکمهایشان از حرام پر شده است پس ای کسانی که نمی بینید ونمی خواهید حقیقت ولایت فقیه را درک کنید شکم هایتان از حرام انباشته شده است بروید خود را از حرام پاک گردانید.

    پاسخحذف
  18. enghad maghzetun ro shosteshu dadan va poole mofte in mamlekato tu shekametun rikhtan k nabayadam joz sahebetun chizio bebinid. daste sahebetun dard nakone! shoma ha SAG HAYE vafadari hastin !!!

    پاسخحذف
  19. حالا شناختی دمت را تکان بده

    پاسخحذف
  20. در دوران اول انقلاب سن مان کم بودفعالیت چشمگیری در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نداشتیم ولیکن آن دوران با شکوه را دیدیم ودیدیم که رژیم تادندان مسلح ومورد حمایت آمریکا واسرائیل خونخوار ودیکتاتور چگونه مردم مظلوم ومومن مسلمان ایران زمین را به خاک وخون کشیدن (17 شهریور جمعه سیاه 1357میدان ژاله)و....
    باگذشت زمان آمریکای دیکتاتور دید که توان مقابله با انقلاب اسلامی ایران رانداردوبه همین خاطر به یکی از سگانش(صدام یزید) دستور حمله به این سرزمین شیران رادادولیکن غافل ازهمت شیرمردان این سرزمین بود وماتوانستیم باکمک خداوندمتعال ودعاءامام بزگوارمان ومردم ستمدیده ومظلوم ایران زمین سگ دست آموز آمریکای جنایتکارراازاین آب وخاک بیرون برانیم ودر حال حاضر نیز باز هم در مقابل آن دولتهای دیکتاتوری (آمریکا واسرائیل )ونیروهای خود فروخته داخلی وخارجی که بخواهند اخلالی در روند اهداف بلند پایه این انقلاب وکشور عزیزمان بوجود آورند می ایستیم وپوزه آنان را به خاک می مالیم.
    بنابه گفته سید شهدا شهید دکتر بهشتی :ای آمریکا از دست ما عصبانی باش واز این عصبانیت بمیر .
    البته بگویم ای نوکران خود فروخته آمریکا از دست ما عصبانی باشید واز این عصبانیت همانند اربابانتان بمیرید.

    پاسخحذف
  21. shoma bayad dometo tekun bedi k Sage Vafadari hasti . Man bande kasi nistam va azadam,

    پاسخحذف
  22. فکر میکنی بنده کسی نیستی وآزادی همین نوع نوشتن نشان می دهد که بنده چه کسانی هستی برو خودتی

    پاسخحذف
  23. shoma va un sahebe galatun adat kardin k har kasi k ba hatun mokhalefat kone be amrica ya englis nesbat bedin!! in a dg ghadimi shode. ba in fekratun deletuno khosh mikonin!! Melat IRAN joz ye edeh JIREH khor mese shoma in hokoomate estebdadi ro nemikhad

    پاسخحذف
  24. معلومه که از حرفهایی که این بنده خدا برایتون نوشته خیلی نارحت شدی وسوختی .
    از قدیم می گویند تا چوب را برداری گربه دزده صداش در می آید.
    آی وطن فروش برگرد آنها بعد ازاینکه بهره لازم را ازشما گرفتند همانند توفاله به درد نخور پس ات می اندازند.

    پاسخحذف