کانون ایرانیان

۱۳۸۸ دی ۲۸, دوشنبه

علی دایی: هیچ‌کس حمایتم نکرد

علی دایی، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران پس از ماه‌ها سکوت گفت: در تیم ملی تنها بودم و هیچ‌کس پشتوانه‌ام نبود.

علی دایی در مورد شکست 4 بر یک برابر شاهین بوشهر عنوان کرد: روز بسیار بدی را مقابل شاهین داشتیم. این شکست از اتفاقات فوتبال است که هر 10 سال یک بار پیش می‌آید. همه چیز دست به دست هم داد تا چهار گل بخوریم.

وی ادامه داد: من هم مانده‌ام که چرا با تمرینات خوبی که در طول هفته انجام دادیم، در بازی بسیار بد ظاهر شدیم و عملکرد بدی داشتیم.

وی افزود: شرایط یک دفعه در بازی تغییر کرد و توپ اول با خوردن به دست دروازه‌بان وارد دروازه شد. نمی‌دانم چرا تیم ما از نقطه‌ای گل خورد که بارها در تمرین روی آن‌ها کار کرده بودیم.

دایی در مورد این‌که گفته می‌شود، شما اعتبار خود را در راه پرسپولیس گذاشته‌اید و با این شکست چگونه خواهد شد، تأکید کرد: من فقط آمده‌ام که پرسپولیس را درست کنم و با کمک کاشانی و بازیکنان در آینده نزدیک به آن دست پیدا خواهیم کرد. تا زمانی که این تیم را سر و سامان ندهم صحنه را خالی نمی‌کنم.

وی در مورد این که گفته می‌شود تعصب در فوتبال مرده است، خاطرنشان کرد: در فوتبال اتفاقات زیادی ممکن است بیفتد اما من نمی‌توانم یک نفر را مثال بزنم که بی‌تعصب بوده است. همه ما مقصر بودیم که چهار گل دریافت کردیم. امیدوارم این شرایط دیگر در آینده برای ما رخ ندهد. اشتباهات فردی در بازی با شاهین زیاد بود. برخی اشتباهات را بازیکنان انجام دادند که من نمی‌توانم آن‌ها را درست کنم چون این اشتباهات در فوتبال ما جا افتاده و وجود دارد.

دایی یادآور شد: در این بازی بسیار شرمنده هواداران شدیم. علی دایی، بازیکنان و تمامی کادر فنی لیاقت این را نداشتند که هواداران در پایان بازی با آن‌ها عکس یادگاری بگیرند. من فقط ناراحت هوادارانی هستم که پس از بازی روز گذشته با اشک ورزشگاه را ترک کردند. متأسفانه ما دل هواداران را شکستیم و باید در آینده جبران کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات جانبی در شکست پرسپولیس نقش داشت، گفت: مشکلی خاصی نبود. فقط بازیکنان در داخل زمین راه می‌رفتند. اگر حتی آن‌ها در سر جای خود می‌ایستادند و 10 درصد توان خود را می‌گذاشتند شاید پرسپولیس 4 گل دریافت نمی‌کرد.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: بازیکنان در این بازی هیچ تلاشی انجام ندادند و به هیچ وجه جنگنده نبودند و این‌ها همه تمام مشکلات ما بود.

دایی اضافه کرد: باید خیلی کارها را در پرسپولیس انجام دهیم. من امروز ناراحتی را در چشمان بازیکنان دیدم و همه آن‌ها ناراحت بودند. با اعتباری که داریم در بازی‌های آینده این مشکلات را برطرف می‌کنیم.

سرمربی پرسپولیس گفت: می‌خواستم پس از این شکست در رختکن برای آن هوادارانی گریه کنم که با ناراحتی ورزشگاه راترک کردند. مطمئن باشید دایی با این کارها خراب نمی‌شود و با انجام یک بازی از بین نخواهد رفت.

دایی در ادامه با اشاره به اتفاقاتی که در تیم ملی برایش رخ داده گفت: زمانی که سرمربی تیم ملی بودم و برعکس این نتایج کسب می‌شد تنها و غریب بودم و ‌هیچ پشتوانه‌ای نداشتم، اما حالا کاشانی و مسئولان دیگر مثل کوه پشت سر من هستند و می‌خواهم خود را نشان دهم. این تنها ناگفته‌ای است که درباره تیم ملی می‌گویم. این را بنویسید تا مردم بدانند که در تیم ملی کسی پشتوانه من نبود.

وی تاکید کرد: فقط خدا می‌تواند من را خراب کند. همیشه در تمام زندگی خدا را حس می‌کردم که به من قوت قلب می‌داد. هواداران بدانند دایی هر چه دارد از پرسپولیس و آن‌ها است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر