کانون ایرانیان

۱۳۸۸ بهمن ۷, چهارشنبه

سرانجام داورهای مسابقه سینمای ایران معرفی شدند


این‌طور که به نظر می‌رسد مسئولان برگزاری جشنواره فیلم فجر سرانجام توانستند با شخصیت‌هایی که برای داوری فیلم‌های بخش مسابقه سینمای ایران در نظر گرفته بودند به توافق برسند.
قرار بود اسامی داوران در روز اختتامیه اعلام شود اما پیش از موعد و البته بر خلاف همیشه و بر خلاف روال برگزاری همه جشنواره‌های بزرگ دنیا در روز چهارم جشنواره معرفی شدند.
مسعود جعفری‌جوزانی، اسفندیار شهیدی، ابوالقاسم طالبی، فاطمه گودرزی، محسن علی‌اکبری، محمد‌ابراهیم فیاض و ناصر هاشم‌زاده، فیلم‌های مسابقه سینمای ایران را داوری می‌کنند.
در این بین شاید محمدابراهیم فیاض و ناصر هاشم‌زاده نام‌های آشنایی نباشند.
محمدابراهیم فیاض جامعه‌شناس و استاد دانشگاه است و ناصر هاشم‌زاده هم نویسنده مقاله‌های فلسفی و هنری در مطبوعات است که در نگارش فیلمنامه‌های «بید مجنون»، «رنگ خدا»، «زیر نور ماه» و «آواز گنجشک‌ها» به عنوان مشاور و نویسنده حضور داشته است.
اسفندیار شهیدی مدیر فیلمبرداری است، ابوالقاسم طالبی کارگردانی است که کار خود را در سینما با دستیاری جواد شمقدری در فیلم «بر بال فرشتگان» شروع کرد، محسن علی‌اکبری تهیه‌کننده، مسعود جعفری‌جوزانی کارگردان و فاطمه گودرزی هم بازیگری است که حضور خود در هیات داوران را تکذیب کرده بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر