کانون ایرانیان

۱۳۸۸ دی ۲۴, پنجشنبه

وزارت اطلاعات پیگیر شناسایی عوامل ترور است

مهر: فرمانده انتظامی کشور گفت: پیام شهادت استاد فیزیک دانشگاه تهران چیزی جز یاس و ناامیدی در دشمنان نیست که به کارهای خشن و ترور دست زده اند.

سردار اسماعیل احمدی مقدم روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران سمنان در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان سمنان گفت: دشمنان از فتنه و ایجاد اختلاف در کشور نا امید شدند و اقدام به ترور می کنند.

به گفته وی، پیگیری شناسایی عوامل این ترور در دست وزارت اطلاعات است و در صورت به نتیجه رسیدن اطلاع رسانی خواهد شد.

احمدی مقدم با اشاره به اینکه مردم در نهم دیماه اتمام حجت با فتنه گران را امضا کردند، گفت: با این اتمام حجت برخورد قاطع با عوامل فتنه گر در دستور کار نیروی انتظامی است.

سردار احمدی مقدم با تاکید بر اینکه دوران مدارا دیگر تمام شده است، گفت: تمام عوامل فتنه در گذشته زیر نظر بودند و عوامل سازماندهی و فرماندهی آنها تحت نظر اطلاعاتی بودند اگر برخوردی نیز در گذشته صورت نگرفته به خاطر این بود که حقیقت برای مردم روشن شود.

وی با بیان اینکه مهمترین هدف و نیت ناجا در کشور برقراری نظم و امنیت در جامعه است، گفت: نیروی انتظامی برای برقراری این نظم و امنیت قطعا دچار خسارتهایی می شود.

به گفته وی، نیروی انتظامی همانطور که در مرزها در برخورد با اشرار و قاچاقچیان شهید می دهد ممکن است در خیابانهای تهران نیز دچار خساراتی شود اما برای این خسارات نیازی به شکایت ندارد.

احمدی مقدم یاد آور شد: ناجا برای جبران این خسارتها دنبال شکایت و پیگیری شخصی و قضایی برای خود نیست.

۱ نظر:

  1. فوري فوري
    توجه! توجه!.
    آگهي رپرتاژ استخدامي مجدد سازمان انتليجنت سرويس و سازمان سيا

    با توجه به افتضاحي كه اعضاي حزب خران ايران در روز عاشورا بوجود آوردند و با توجه به ريزش شديد نيروها و خالي شدن تشكيلات طويله هاي تشكيلات اجتماعي براي تداوم« انقلاب سبز شاه و ملت» در ايران به تعدادي خر دوپا نياز فوري ميباشد. خراني كه كتاب بر دوش دارند در اولويّت قرار دارند.

    پاسخحذف