کانون ایرانیان

۱۳۸۸ دی ۲۵, جمعه

طائب: معنی عدالت را نمی‌فهمند

استاد حوزه و دانشگاه گفت: كساني كه مي‌گويند آقا از مسير عدالت خارج شده است معني عدالت را نمي‌فهمند.

حجت‌الاسلام والمسلمين مهدي طائب پنجشنبه شب در هفتمين نشست ساليانه موسسه ولا منتظر كه در سالن همايش‌هاي موسسه امام خميني(ره) برگزار شد، در سخناني اظهار داشت: هدف عمليات نرم اين است كه جامعه‌اي را دچار سرگرداني و حيرت كنند و در طول تاريخ اين موضوع بسيار اتفاق افتاده است.

وي با بيان اينكه دشمن ما بسيار احمق است، بيان داشت: مقام معظم رهبري فرمودند كه به مردم بصيرت دهيد و تمام مبلغان ما در تبليغ خود به ايجاد بصيرت پرداختند و موضوع محرم امسال بصيرت بود.

استاد دانشگاه با بيان اينكه حق هيچ‌گاه باطل را دچار نابودي نخواهد كرد، خاطرنشان كرد: هرگز جامعه حق امنيت جامعه باطل را به خطر نمي‌اندازد مگر اينكه بتواند مديريت حق را جايگزين كند.

وي با بيان اينكه جانشين امام زمان(عج) و ولي در دنيا بايد نمونه و تك باشد، تصريح كرد: كسي كه در زمان غيبت مي‌خواهد جانشيني را قبول كند در تاريخ نمونه و تك است.

طائب با بيان اينكه اينگونه نيست كه خبرگان رهبري بتوانند رهبر انتخاب كنند، يادآور شد: خبرگان رهبري كشفي انجام دادند و نمي‌توانند اعطاي قابليت كنند و قابليت را خداوند مي‌دهد.

وي گفت: اگر كسي كسالت را كنار بگذارد و پرده‌هايي كه دشمن كشيده است را كنار بگذارد، مي‌بيند كه رهبر معظم انقلاب با ديگران فرق مي‌كند، او جور كش آقاي منتظري در زمان امام خميني(ره) بود و با آن همه اهانت‌ها ولي در زمان فوت اين آقا رهبر آن پيام لطيف و زيبا را دادند و اعلام كردند كه اجازه دهيد خانواده وي پدرشان را هر كجا كه مي‌خواهند دفن كنند.

استاد حوزه علميه قم با بيان اينكه ما بعد از رحلت امام خميني(ره) هيچگاه سرگرداني نداشتيم، اظهار داشت: ويژگي‌هاي مقام معظم رهبري باعث شد تا ما بعد از رحلت امام خميني(ره) هيچگاه سرگرداني نداشته باشيم.

وي با بيان اينكه البته اكثر افراد در آن زمان بازي خورده‌ بودند، تصريح كرد: تنها بحث ملت ايران نيست بلكه ايشان تمام مسلمين جهان را از سرگرداني در مي‌آورند، امروز همه نگران وضعيت ايران هستند و امير قطر در صحبت با سيدحسن نصرالله اعلام كرده است كه اگر در ايران اتفاقي بيافتد ما ديگر چگونه حرف‌هاي خود را بزنيم.

وي با بيان اينكه راه سرگردان‌سازي در عمليات نرم اين است كه جامعه‌اي كه امام دارد، امام را از او بگيرند، اظهار داشت: مردم اگر در مسير ولي فقيه حركت كنند به بهشت خواهند رفت و كساني كه مي‌گويند آقا از مسير عدالت خارج شده است، معني عدالت را نمي‌فهمند، اينها فكر كرده‌اند كه با قرارداد مجلس خبرگان رهبر انتخاب شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر