کانون ایرانیان

۱۳۸۸ بهمن ۱, پنجشنبه

آخرین خبر سایت محسن رضایی

با هدف افزایش سهم مخاطبان از چرخه تولید و انتشار اخبار، و بالابردن مشارکت محتوایی کاربران، تغییراتی در وبسایت دکتر محسن رضایی ایجاد شده است.

وبسایت دکتر محسن رضایی که در یکم بهمن ماه 1383 فعالیت خود را در نشانی اینترنتی www.rezaei.ir و www.rezaee.ir آغاز نمود، اکنون و در آستانه ششمین سال فعالیت خود، تغییراتی را به نفع نقش آفزینی هرچه بیشتر هواداران خود و حرکت بسوی ایجاد یک "تحریریه داوطلبانه، فراگیر و مجازی" ایجاد نموده است.

این وبسایت که با ثبات قدم خود در طول پنج سال فعالیت، بدون وقفه به اطلاع رسانی پرداخته و هیچ گاه کاربران خود را تنها نگذاشته، (به باور کارشناسان حوزه رسانه و به اذعان بخش قابل توجهی از کاربران) از بهترین مصداق های این زبانزد پارسی در عرصه اطلاع رسانی اینترنتی است که: رهرو آن نیست که گه تند و گهی خسته رود / رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود.

این وبسایت در طول فعالیت خود اين امكان را براي كاربران فراهم كرد كه به سوابق اظهارنظرهاي فرهنگي، اقتصادي، سياسي، نظامي و ديپلماتيك دکتر محسن رضایی در فاصله زماني 22 بهمن 1357 تا 22 بهمن 1387 دسترسي آزاد داشته باشند.

سوابق اظهارنظرهاي دكتر محسن رضايي از منابع مختلف نظير مطبوعات داخلي و خارجي سه دهه اخير، تلكس خبرگزاري هاي داخلي و خارجي در سي سال اخير و نشريات تخصصي كشورمان در قالب شش هزار صفحه گردآوري،‌ تايپ، ‌نسخه خواني و منتشر گردید.

این وبسایت در طول فعالیت پنج ساله خود تعداد 8645 (هشت هزار و ششصد و چهل و پنج) پست مطلب ارسالی در قالب خبر و تحلیل منتشر کرده است. و کاربران فهیم آن نیز تعداد 90000 (نود هزار) نامه الکترونیک از طریق بخش ارتباط مستقیم ارسال کرده و نیز 110000 (یکصد و ده هزار) کامنت از طریق پانویس خبرهای مندرج در سایت ارسال نموده اند.

آمارهای فوق و نوع واکنشهای کاربران محترم، نشان دهنده تمایل منطقی کاربران برای دوسویه شدن ارتباط بود. از این رو با جمع بندی نظرات ارسالی کاربران ارجمند تصمیم گرفتیم تغییراتی در این وبسایت ایجاد نماییم تا میدان گستره تری برای مشارکت ایشان فراهم گردد.

نسخه جدید پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی از تاریخ یکم بهمن ماه 1388 در نشانی اینترنتی www.mohsenrezaei.ir آغاز بکار نموده است. از آنجا که ممکن بود انتقال آرشیو مطالب وبسایت قدیم به نسخه جدید، موجب تآخیر یا اختلال در آغاز بکار نسخه جدید شود، تصمیم گرفتیم بطور موقت از آدرس www.mohsenrezaei.ir استفاده نماییم تا انتقال مطالب آرشیو با دقت و نظم بیشتر انجام شود. پس از انتقال کامل آرشیو، فعالیت وبسایت در هر دو آدرس rezaei.ir و mohsenrezaei.ir ادامه خواهد داشت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر