کانون ایرانیان

۱۳۸۸ دی ۲۷, یکشنبه

دكورصدمیلیونی دفتررییس دانشگاه آزادبروجرد

جمعی از دانشجویان عدالتخواه بروجرد نسبت به هزینه‌كرد ده‌ها میلیون تومانی برای دكوراسیون حوزه ریاست دانشگاه آزاد واحد بروجرد به شدت انتقاد كردند.

به گزارش خبرگزاری فارس ، جمعی از دانشجویان عدالتخواه بروجرد با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به برخی اقدامات صورت گرفته از سوی ریاست دانشگاه آزاد واحد بروجرد در راستای اشرافگیری به شدت انتقاد كردند.

در بیانیه‌ای كه از سوی این دانشجویان صادر شده، آمده است: دانشگاه آزاد واحد بروجرد اقدام به ساخت ساختمان اداری جدیدی در دانشگاه كرده و هزینه‌های نامتعارف و عجیبی را برای تهیه اقلام اتاق ریاست، حوزه ریاست و ... در نظر گرفته‌اند.

این دانشجویان تصریح كرده‌اند:‌ دانشگاه آزاد واحد بروجرد 954920000 ریال برای دكوراسیون حوزه ریاست شامل چوب و ابزار دیوار دكوراتیو حوزه ریاست به قیمت 434159500 ریال، چوب و ابزار سقف دكوراتیو حوزه ریاست به قیمت 322149500 ریال، كمد دیواری به قیمت 48356000 ریال، پارچه مخصوص دیوار آكوستیك آنتی‌باكتریال به قیمت 21255000 ریال و "موكت آلمانی ضداشتعال آنتی استاتیك ترافیكی " به قیمت 129000000 ریال هزینه كرده است.

این بیانیه می‌افزاید: دانشگاه آزاد واحد بروجرد كه در استان محروم لرستان واقع شده، در اقدامی جالب و عجیب 5800000 ریال نیز برای تهیه "كاناپه تخت خواب‌شو " برای اتاق ریاست این دانشگاه هزینه كرده است كه معلوم نیست رئیس دانشگاه در یك محیط اداری چه نیازی به كاناپه تخت‌ خواب شو دارد.

این دانشجویان تصریح كرده‌اند: همچنین مبلغ 83,862,600 ریال نیز از سوی دانشگاه آزاد برای تهیه اقلام اتاق ریاست دانشگاه آزاد واحد بروجرد شامل صندلی ثابت با روكش چرم مشكی، صندلی گردون كارشناسی با جك و مكانیزم 2 كاره و روكش چرم مشكی میز جلسه، صندلی گردون مدیریتی با جك و مكانیزم 2 كاره و روكش چرم مشكی میز جلسه، مبل سه‌نفره طرح مدرن آلفا اتاق جلسه با كوسن، مبل دو نفره طرح مدرن بتا اتاق جلسه با كوسن، مبل تك‌نفره طرح مدرن گاما اتاق جلسه با كوسن، میز عسلی كنار مبلی، میز جلو مبلی 4 كشو با پایه چرم هزینه شده است.

در بخش دیگری از بیانیه دانشجویان آمده است: مبلغ 99,158,100 ریال نیز از سوی این واحد دانشگاه آزاد مستقر در منطقه محروم بروجرد برای تهیه اقلام اتاق كنفرانس حوزه ریاست استفاده شده است.

به گفته دانشجویان، اینها تنها بخشی از هزینه‌های دانشگاه آزاد واحد بروجرد برای دكوراسیون اتاق ریاست و حوزه ریاست است و در صورت لزوم بخش دیگری از این هزینه‌كردهای نامتعارف و عجیب به اطلاع عموم خواهد رسید.

این دانشجویان با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان "سال اصلاح الگوی مصرف " از سوی رهبر معظم انقلاب، آورده‌اند: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در آغاز سال اصلاح الگوی مصرف و با توجه به اینكه استان لرستان و شهرستان بروجرد جزو استان‌های محروم كشور محسوب می‌شوند، این اقدام دانشگاه آزاد بسی جای تامل دارد و البته غفلت مسئولین ذی‌ربط در رسیدگی به امر فوق مزید بر علت شده است.

صادركنندگان این بیانیه در پایان ضمن انتقاد مجدد از بروز چنین وقایعی در دانشگاه آزاد، و با اشاره به اینكه بودجه واحدهای دانشگاه آزاد از پول دانشجویان دختر و پسری كه پدران آنها با زحمت و خون دل بسیار این هزینه‌ها را فراهم می‌كنند، تهیه شده است، بر اصلاح ساختار مدیریتی این دانشگاه برای جلوگیری از وقوع چنین اتفاقاتی تأكید كرده‌اند.

بر اساس این گزارش، دانشجویان صادر كننده این بیانیه ضمن تأكید مجدد مبنی بر اینكه موارد یاد شده تنها بخشی از هزینه‌های دانشگاه آزاد واحد بروجرد برای دكوراسیون اتاق ریاست و حوزه ریاست است، برای انتشار اسناد این هزینه‌كردها اعلام آمادگی كرده‌اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر