کانون ایرانیان

۱۳۸۸ دی ۲۵, جمعه

تاکید صفوی بر جلوگیری از هرگونه تندروی و تنش

يکي از نامزدهاي سابق کرسي رياست جمهوري در آمريکا گفته است زلزله هائيتي تاوان معامله مردم آن کشور با شيطان است ؛ معامله اي که آنان به اين ترتيب مي خواستند از دست فرانسوي ها نجات پيدا کنند.

"پت رابرتسون" در يک برنامه تلويزيوني ويژه تبليغ مسيحيت به نام "کلوپ 700 " گفت هائيتي پيش از اين در زير پاشنه پوتين سربازان فرانسه بود و ناپلئون سوم بر اين کشور حکم مي راند تا اينکه مردم هائيتي در يک جا جمع شده و پيماني را با شيطان بستند.

نامزد سابق کرسي رياست جمهوري آمريکا و واعظ پروتستان افزود: مردم هائيتي به شيطان گفتند ما خدمتگزار تو مي شويم به شرطي که تو هم ما را از دست فرانسويان آزاد کني.

وي افزود: شيطان هم اين معامله را پذيرفت و هائيتي ها را از چنگ فرانسوي ها آزاد و آنان را خدمتگزار خود کرد و پس از آن بود که مردم هائيتي طلسم شدند و به اين خاطر است که حوادث يکي پس از ديگري برايشان رخ مي دهد.

رابرتسون 80 ساله که از طرفداران سرسخت اسرائيل هم هست , در اين برنامه تلويزيوني تاکيد کرد:" اين داستان واقعيت دارد!"

سخنگوي رياست جمهوري آمريکا روز پنجشنبه اين صحبتهاي رابرتسون را احمقانه ناميده و بدون اشاره مستقيم به سن رابرتسون گفته است کار رابرتسون به مانند کار کردن طولاني يک ساعت است که با گذشت زمان , تنظيم آن به هم مي خورد و ديگر نمي تواند خوب کار کند.

رابرتسون پيش از اين نيز گفته بود آريل شارون به اين دليل سکته کرده و همچنان در حالت کما است که دچار جزاي الهي شده چرا که او غزه را به فلسطيني ها بازگرداند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر