کانون ایرانیان

۱۳۸۸ دی ۱۸, جمعه

حمله خزعلی به هاشمی‌رفسنجانی


آیت‌الله خزعلی که درشب های هشتم، نهم و دهم محرم در جمع دانشجویان دانشگاه فردوسی حضور یافته بود در سخنانی از اظهارات هاشمی‌رفسنجانی در مشهد در خصوص جایگاه رهبری انتقاد کرد.
وی گفت: من تعجب می‌کنم که آ قای هاشمی آمده در مشهد گفته موضوع رهبری برخاسته از مردم است. هاشمی که لقب آیت‌الله ای را هم همین طوری گرفته! جواب روایت ولیعصر را چه می‌دهد که حضرت فرمود من او  را حجت قرار می‌دهم.
وی با اشاره به اظهارات وزیر اطلاعات در مدرسه فیضه اظهار داشت: وزیر اطلاعات به مدرسه فضیه آمد و گفت آقای هاشمی منحرف است و با منحرفین هم‌دست است و ایشان با ما نیست.
این عضو مجلس خبرگان ادامه داد: درآخرین جلسه مجلس خبرگان به آقای هاشمی گفتم  آقای هاشمی طبق قانون عمل کنید. هم خودتان و هم فرزندانتان. هر چه قانون می‌گوید عمل کنید. قانون هرچه درباره ثروت می‌گوید عمل کنید. شما فوق قانون نیستید... شما دستور بده بگو هر چه قانون می‌گوید بعد ببین با فرزندان شما چه می‌کنند.
وی دربخش دیگری از سخنانش با اشاره به شخصیت آیت‌الله منتظری گفت: آقای منتظری اولش خیلی خوب بود، اما آخر کار را خراب کرد. یک فقیه ایشان را تشییع نکرد. اما محض این‌که حسابی باز نشود، گفتند در حرم دفن کنید و تشییع هم کردند، این هم مطلب داشت می‌خواستند امام‌زاده درست کنند ایشان را در خانه دفن کنند و بشود امام‌زاده ولی مسئوولان بیدار بودند مبادا این کار بشود.
عضو مجلس خبرگان رهبری افزود:یک نفر رفت به قم. گفتم به اوبگویید نمازت را باید چهار رکعتی بخوانی، مسلمان درسفر معصیت نمازش شکسته نیست. سفر شما معصیت است  چون برای تجلیل منتظری نرفتید برای سبز پوشان رفتید... اگر دو رکعتی خواندید باید قضا کنید شرط است در سفر، سفر معصیت نباشد.
خزعلی هم‌چنین به نقل خاطره‌ای از پدر سیدمحمد خاتمی پرداخت و گفت: در زمانی که سیدمحمد خاتمی به وزارت ارشاد منصوب شد برای عرض تبریک به خدمت حضرت آیت‌الله  خاتمی(پدر محمد خاتمی) رفتیم که با ناراحتی ایشان مواجه شدیم و ایشان گفت خطرناک است  پسر من غرب زده است.
وی ادامه داد: متاسفانه در دوره‌ای  افرادی غرب‌زده رییس‌جمهور شدند باعث  شدند کشور پسرفت کند. در جلسه‌ای 3 نفره که من و آیت‌الله جنتی در خدمت یکی از بزرگان بودیم. آیت‌الله جنتی گفت ما در شورای نگهبان به  خاتمی رای دادیم و پشیمان هستیم.

۱ نظر:

  1. طبق اطلاع رسيده ، به دنبال دعوت دو نفر از اراذل و اوباش خارج نشين و از نزديكان شعبان جعفري معروف به شعبان بي مخ به نامهاي محسن مخملباف و محسن سازگارا كه طبق دستور نيچه پيامبر اراذل و اوباش جهان در مقعد شيطان بزرگ زندگي كرده و سرشان را از زير دمب او بيرون آورده و نام آن را زندگي نهاده اند و مسئوليت تبليغات جنبش سبز اراذل و اوباش ايراني را به عهده دارند، چند ميليون ايراني در روز پنجشنبه دهم دي ماه 1388 در خيابانهاي تهران تجمع نموده و طبق دستور اين دو به لگد پراكني و عر و تيز و جفتك انداختن و سطل آشغال آتش زدن مشغول شده اند. اين جريان انقدر وسيع بوده است كه خاك پايتخت ايران به توبره شده است.
    طبق آخرين اخبار انقلاب مخملين در حال پيروزي بوده و ايندو خود را آماده ميكنند كه با هواپيماي ارفرانس همراه با هخا، در ميان استقبال تاريخي اراذل و اوباش ايراني در روز 12 بهمن وارد ايران شده و پس از حضور در بهشت اراذل و اوباش در محل شهر نو سابق و سخنراني تاريخي در آنجا طي ده روز حكومت ايراني به رهبري« آريو برزن» تشكيل دهند .
    اخبار تكميلي به زودي در اختيار قرار خواهد گرفت.

    پاسخحذف