کانون ایرانیان

۱۳۸۸ دی ۱۸, جمعه

جوانفکر: ندا آقاسلطان بازیگر ماهری بود


علی‌اکبر جوانفکر مشاور مطبوعاتی محمود احمدی‌نژاد می‌گوید که ندا آقاسلطان یکی از بازیگران «ماهر» جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی بود.
آقای جوانفکر ادعا کرده که آقاسلطان با «توطئه دشمنان کوشيد با پاشيدن خون بر روي صورتش، چهره جمهوري اسلامي را در مجامع بين المللي مخدوش کند.»
مشاور مطبوعاتی احمدی‌نژاد، اظهار داشته که «بازيگري ماهرانه ندا آقا سلطان» یکی از مصاديق جنگ نرم برای «فریب افکار عمومی» بوده است.
ندا آقاسلطان در جریان اعتراض‌های خیابانی در تهران پس از اعلام نتیجه انتخابات، به ضرب گلوله جان باخت و لحظه جان باختن او که به وسیله یک موبایل ضبط شد، در تمام جهان پخش شد.
اظهارات مشاور آقای احمدی‌نژاد پس از آنکه تلویزیون دولتی ایران فیلمی درباره نحوه کشته شدن ندا آقاسلطان پخش کرد که در آن ادعا شده بود وی قصد صحنه‌سازی داشته، ایراد می‌شود.
علی‌اکبر جوانفکر در ادامه اظهارات خود گفته که شکست در «جنگ نرم» عواقب ناگواری خواهد داشت و اظهار امیدواری کرده که «با توکل به خدا و بهره گيري از رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب» جمهوری اسلامی در این جنگ پیروز شود.
آقای جوانفکر در بخش دیگری از اظهارت خود گفته که «رسانه و خبرنگار بي‌طرف در جايگاه مقدس انبيا قرار دارد و قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران نيز بيشترين آزادي را براي رسانه قائل شده است»
به گفته مشاور احمدی‌نژاد «رسانه و خبرنگار بايد بداند که از طرفي دانستن حق مردم بوده و از طرفي سیاستگذاري و تعيين سرنوشت نظام بر اساس گزارش آنها رقم مي‌خورد.»

۲ نظر:

  1. بقول دوستی که در منبع این خبر کامنت گذاشته بودند، امیدوارم ایشان نیز اینگونه بازیگر ماهری بشوند و یا بازیگری را یادشان بدهند

    پاسخحذف
  2. خداوند ايران شما شياطين بد انديش را سرنگون كند با خون همين فرشته هاي در خون غلطيده

    پاسخحذف