کانون ایرانیان

۱۳۸۸ دی ۲۷, یکشنبه

ستاد دهه فجر قصد حذف رنگ یا نمادی را ندارد

رئیس ستاد مركزی دهه فجر گفت:ستاد دهه فجر در صدد حذف رنگ و نمادی نیست.

به گزارش ایلنا،محمدحسین زارع در یك نشست خبری در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینكه آیا برای تبلیغات سوء برخی رسانه‌های بیگانه درخصوص راهپیمایی 22 بهمن تدابیری اندیشیده شده یا خیر و این ستاد چه موضعی خواهد داشت؟گفت: روز 22 بهمن روز ملی است وقتی یك روزی به عنوان روز ملی نام می‌گیرد هر صنف، قشر و گروهی می‌تواند در آن حضور داشته باشد بنابراین ستاد دهه فجر بنا ندارد رنگ یا نمادی را حذف كند و یا مسیر راهپیمایی را به مسیری تبدیل كند كه از آن اختلاف به وجود بیاید.

وی افزود: هر كسی كه در این مسیر قرار می‌گیرد جزو راهپیمایان محسوب می‌شود كه برای پیوند با اصل ولایت فقیه، انقلاب و اسلام است.

زارع ادامه داد:از نظر ستاد دهه فجر به هر نوع نگاه و برداشتی از انقلاب احترام می‌گذارد اینگونه مسائل در سنوات گذشته وجود داشته و امسال هم مانعی ندارد كه باشند.

وی با بیان اینكه 22 بهمن هر سال یك سخنران در راهپیمایی وجود دارد و آن هم رئیس‌جمهور است افزود: رئیس‌جمهور نیز می‌تواند نماینده طیف و گروهی از جامعه باشد البته كسانی كه در راهپیمایی حضور می‌یابند در واقع آمده‌اند كه پا بر جای پای شهدا بگذارند و قطعا كسانی كه پایبند به نظام هستند اجازه نمی‌دهند كه در این راهپیمایی حاشیه‌ای ایجاد شود تا امنیت راهپیمایان به خطر بی‌افتد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر