کانون ایرانیان

۱۳۸۸ دی ۱۸, جمعه

عزت‌الله انتظامی داوری جشنواره فجر را نپذیرفت


در روزهای گذشته اخباری مبنی بر حضور عزت‌الله انتظامی در هیات داوری جشنواره فیلم فجر منتشر شد؛ اما انتظامی این خبر را تکذیب کرد.
عزت‌الله انتظامی درباره دلایل نپذیرفتن داوری فیلم های بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر گفت: به دلیل آن‌که به تازگی پای خود را جراحی کرده‌ام؛ نمی‌توانم به صورت طولانی مدت و مداوم روی صندلی بنشینم و فیلم تماشا کنم. هم‌چنین بعداز عمل قلب و قرار دادن باطری در قلبم از فعالیت طولانی و مداوم پرهیز دارم و هم‌اکنون دوران نقاهت را طی می‌کنم و تحت نظر پزشکان هستم.
عزت‌الله انتظامی با اشاره به قوانین داوری جشنواره فیلم فجر گفت: به دلیل آن‌که در فیلم «چهل سالگی» حضور پیدا کرده‌ام و احتمالا این فیلم در جشنواره حضور دارد؛ نمی‌توانم داوری جشنواره را بپذیرم.
انتظامی افزود: از مسولان برگزاری بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر تقاضا کردم تا من را امر قضاوت در جشنواره معاف کنند.
وی درباره شرایط فعلی جشنواره فیلم فجر و میزان حضور فیلم‌ها در این جشنواره گفت: به دلیل آن‌که دوران نقاهت پس از بیماری را سپری می‌کنم به صورت کامل درجریان اخبار و رویدادهای سینمایی نیستم اما اعتقاد دارم که جشنواره فیلم فجر متعلق به سینماگران است و باید فضای فراهم شود که اهالی سینما در آن حضور مطلوب پیدا کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر