کانون ایرانیان

۱۳۸۸ بهمن ۵, دوشنبه

محتشمی‌پور: فرقی نمی‌کند کجا باشم

حجت الاسلام محتشمی پور در مورد احتمال کناره گیری خود از دبیر کلی کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین،گفت: مسئله فلسطین را یک موضوع ارزشی و به عنوان وظیفه انسانی و اسلامی می دانم لذا فرق نمی کند که این خدمت را در کجا انجام دهم.

حجت الاسلام سید علی اکبر محتشمی پور دبیرکل کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین در نشستی با محوریت موضوع " نسبت مساله فلسطین با انقلاب اسلامی" که صبح امروز در محل این دفتر برگزار شد با ارائه گزارشی از فعالیتهای این دفتر و در پاسخ به اینکه آیا از این سمت کناره گیری خواهد کرد، اظهار داشت: برای من فرق نمی کند که این خدمت را در کجا انجام دهم زیرا موضوع فلسطین برای بنده یک موضوع ارزشی و به عنوان یک وظیفه انسانی و اسلامی مطرح است.

وی با بیان اینکه بنده به عنوان کسی که از ابتدای کنفرانس های مختلفی که برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و در دفتر این مرکز انجام می شده، فعال بوده ام گفت: امیدوارم کسی که در آینده به عنوان رئیس این دفتر انتخاب می شود بتواند این راه را ادامه دهد.

دبیرکل کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین در پاسخ به پرسشی مبنی بر ارزیابی وی در مورد تداوم ساخت دیوار فولادی بین مصر و فلسطین و همچنین سفر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به مصر گفت: امروز دیوار تبعیض نژادی به صورت فیزیکی بین رژیم اشغالگر قدس و ملت فلسطین در کناره غربی رود اردن به طول 700 کیلومتر در حال تکمیل شدن است و در قسمت مرز اسرائیل و صحرای سینا با مصر نیز این دیوار در حال احداث است.

محتشمی پور با بیان اینکه همه اقداماتی که از سوی رژیم صهیونیستی و حسنی مبارک رئیس جمهور مصر صورت می گیرد حاکی از این واقعیت است که مردم فلسطین ملتی مظلوم و شجاع و زنده و پویا هستند و در برابر کشورهایی که علیه آنان مرتکب چنین جنایتی می شوند، ایستاده است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون سه سال است که مردم غزه در محاصره کامل زمینی، دریایی و هوایی قرار دارند، گفت: اکنون رژیم صهیونیستی با استفاده از پیشرفته ترین صنایع و تجهیزات آمریکایی تونل های زیرزمینی که به عمق 20 متری در زیرغزه وجود دارد را شناسایی و آنان را تخریب می کند.

وی کشیدن دیوار فولادی در عمق 30 متری را آخرین جنایت رژیم صهیونیستی به شمار آورد و گفت: این جنایات در طول تاریخ بی نظیر است.

محتشمی پور در پایان از مردم مصر خواست به رژیم حسنی مبارک اجازه ندهند چنین جنایتی را تکمیل کند و در جهت منافع استکبار جهانی گام بردارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر