کانون ایرانیان

۱۳۸۸ بهمن ۵, دوشنبه

"احمدی‌نژاد خوشه‌بندی‌ها را دارای اشتباه می‌داند"

رئيس ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت كشور گفت: دكتر احمدي‌نژاد در جلسه امروز صبح كارگروه تحولات اقتصادي دولت، با توجه به بررسي‌هاي انجام شده درباره خوشه‌بندي خانوارها، دستور داد تا شيوه خوشه‌بندي خانوارها تغيير كند.

محمد رويانيان اين مطلب را عصر امروز در حين بازديد از بخش‌هاي مختلف موسسه ايران و آشنايي با چگونگي فعاليت‌ خبرنگاران بيان كرد.

موضوعي كه سبب شد وي به دستور رئيس جمهوري براي تغيير نحوه خوشه‌بندي اشاره كند، طرح پرسش‌هاي فراوان مردم از سوي خبرنگاران درباره ميزان پرداخت يارانه ها و همچنين خوشه بنديها بود.

وي با اشاره به جلسه‌هاي مداوم رئيس جمهوري دراين‌‌باره كه سه روز در هفته با حضور وزرا و كارشناسان دانشگاهي برگزار مي‌شود، تصريح‌كرد:‌ در جلسه امروز صبح اين كارگروه ، دكتر احمدي‌نژاد با توجه به آمار اعلام شده از سوي مركز آمار درباره خوشه‌بندي خانوارها، اين خوشه‌‌بندي را داراي اشتباهاتي دانست.

رويانيان، قرار گرفتن بخشي از كارمندان و كارگران با هزينه هاي بالا در خوشه سوم را از موارد مطرح شده از سوي رئيس جمهوري اعلام كرد و گفت: بررسي وضعيت زندگي و درآمدي درصد قابل توجهي از افرادي كه در خوشه سوم قرار دارند به خوبي نشان مي‌دهد، آنها مستحق دريافت يارانه‌ بيشتري هستند، هرچند كه طبق فرمول تعيين شده از سوي مركز آمار در خوشه سوم قرار گرفته‌اند.

مشاور رئيس جمهوري تصريح كرد: در اين جلسه با توجه به مسائل مطرح شده درباره خوشه‌بندي خانوارها و گلايه‌هاي انجام شده، دكتر احمدي‌نژاد اعلام كرد كه به اين مساله شخصا رسيدگي و بند به بند اصلاحات خوشه‌بندي جديد را پيگيري مي‌كند.

رويانيان افزود: دكتر احمدي‌نژاد تاكيد كرده، در تقسيم‌بندي خوشه‌ها بايد به گونه‌اي عمل كرد كه حقي از كسي در پرداخت يارانه‌ ها ضايع نشود؛ از اين رو در اين جلسه‌ها قرار است به طورجدي حتي مواردي كه مردم عامه در اعتراض به نحوه خوشه‌بندي عنوان مي‌كنند، دسته‌بندي و بررسي شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر