کانون ایرانیان

۱۳۸۸ دی ۲۶, شنبه

شکست سنگین شاگردان دایی مقابل شاهین

مهر: علی دایی که هفته نخست سرمربیگری‌اش در پرسپولیس را با تساوی برابر ذوب آهن پشت سرگذاشته بود، در هفته دوم برابر شاهین بوشهر شکست سنگینی را پذیرا شد تا شانس قهرمانی سرخپوشان در نهمین دوره رقابتهای لیگ برتر بازهم کاهش یابد.

در این دیدار که در چارچوب هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ برتر به قضاوت احمد صالحی و در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برگزار شد، شاگردان محمود یاوری با نتیجه 4 بر یک حریف خود را شکست دادند.

در نیمه اول این دیدار بازیکنان تیم فوتبال شاهین بوشهر عملکرد بهتری داشتند و روی اشتباه خط دفاعی ودروازه بان پرسپولیس به دو گل دست پیدا کردند. محمد ناصر شکرون در دقیقه 19 و مهدی کیانی در دقیقه 35 دو گل برای شاهین به ثمر رساندند.

در نیمه دوم علی دایی مجتبی شیری و هوار ملامحمد را به میدان فرستاد تا مشکل خط دفاعی و میانی تیمش را حل کند اما این دو نیز نتوانستند مانع از شکست سنگین سرخپوشان تهرانی شوند.

در ادامه این بازی محمد احمدپوری در دقیقه 67 گل سوم شاهین را به ثمر رساند و دو دقیقه بعد و در دقیقه 69 حمیدرضا سلیمانی روی اشتباه میثاق معمارزاده گل چهارم را وارد دروازه پرسپولیس کرد. در ثانیه های پایانی این دیدار و در دقیقه 94 هوار ملامحمد یکی از گلهای خورده راجبران کرد.

شاگردان علی دایی که این فرصت را داشتند که با کسب سه امتیاز این بازی خود را به صدر جدول نزدیکتر کنند با قبول این شکست 34 امتیازی و در رده چنجم باقی ماندند. پرسپولیس در صورت پیروزی به رده سوم صعود می کرد اما با این شکست دو رده سقوط کرد.

تیم فوتبال شاهین بوشهر نیز با این پیروزی 26 امتیازی شد و در رده سیزدهم جدول رده بندی قرار گرفت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر