کانون ایرانیان

۱۳۸۸ دی ۲۶, شنبه

رئیس‌دفتر مقام معظم رهبری: راه روشن است

رئيس دفتر مقام معظم رهبري گفت: در فتنه هوا غبار‌آلود مي‌شود و در هواي غبار‌آلود كسي راه را تشخيص نمي‌دهد. معيار قانون است قانون بايد حاكم بر سر اعمال، كردار، گفتار و نوشتار افراد باشد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي فارس، محمدمحمدي گلپايگاني امروز در مراسم توديع و معارفه نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت و سرپرست حجاج ايراني، افزود: بايد عرض كنم امروز نه توديع است و نه معارفه، بلكه جابه‌جايي يك سنگر به سنگر ديگر است.
رئيس دفتر مقام معظم رهبري ادامه داد: برخود لازم مي‌دانم كه بگويم كه ري‌شهري يكي از چهره‌هاي ارزنده و متمايز امروز ماست.
وي با اشاره به اينكه آشنايي بنده با ري شهري به حدود 50 سال قبل باز مي‌گردد، گفت: از سال 1340 تاكنون از ابتداي ورود بنده به شهر قم (براي اينكه طلبه شوم) با ري‌شهري آشنا شدم.
محمدي گلپايگاني با بيان اينكه تقوا، خداپرستي جديت در امر تحصيل و تهذيب از خصوصيات بارز ري شهري است، گفت: وي در طول مدت قبل از انقلاب نيز بسيار كوشا بود.
رئيس دفتر مقام معظم رهبري به كودتاي نوژه اشاره كرد و گفت: ري‌شهري با تمهيدات خوب توانستند اين كودتا را جمع كنند.

وي تصريح كرد: ري‌شهري در كنار كارهاي اجرايي، تحقيقات علمي ارزشمندي نيز انجام داده است كه حتي تعدادي از آثار وي در برخي از كشورها خريدار دارد و بسيار ارزشمند است.

محمدي گلپايگاني به دانشنامه امام حسين(ع) ري شهري اشاره كرد و گفت: كساني كه در روز عاشورا هتك حرمت كردند؛ هرگز پيامبر و امام حسين(ع) آنها را شفاعت نمي‌كند.

رئيس دفتر مقام معظم رهبري ادامه داد: ملت ما ملت حسيني است و مردم همه چيز را فداي امام حسين(ع) مي‌كنند.

وي به مراسم برائت از مشركان در مراسم حج اشاره كرد و گفت: اظهار بي‌زاري از همه مشركان جهان انجام مي‌شود.

محمدي گلپايگاني در بخش ديگر سخنانش افزود: البته يقين داريم كه سيدعلي قاضي عسگر راه را به خوبي ادامه خواهند داد و بهتر اجرا مي‌كنند.

رئيس دفتر مقام معظم رهبري با اشاره به اينكه امروز راه روشن است ،گفت: در فتنه هوا غبار‌آلود مي‌شود و در هواي غبار‌آلود كسي راه را تشخيص نمي‌دهد كه راه راست كدام و چاه كدام است؛ چه كسي درست و چه كسي نادرست مي‌گويد.

وي افزود: مقام معظم رهبري در آخرين سخنراني خود فرمودند معيار قانون است قانون بايد حاكم بر سر اعمال، كردار، گفتار و نوشتار افراد باشد.

رئيس دفتر مقام معظم رهبري افزود: زماني كه آقاي ري‌شهري از سمت خود كناره‌گيري كردند برخي از مراجع از كناره‌گيري ايشان اظهار تأسف كردند و من بايد بگويم كه اينچنين نيست و آقاي قاضي عسگر به خوبي كار را ادامه مي‌دهد.

محمدي گلپايگاني افزود: بعثه و سازمان حج مخصوصاً در زمان آقاي قهرودي به نحو احسن اقدامات خود را انجام داده‌اند و كارها از اين پس نيز به خوبي انجام مي‌شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر