کانون ایرانیان

۱۳۸۸ بهمن ۳, شنبه

زمان نمايش "به رنگ ارغوان "در جشنواره

:اسامی فیلم هایی که قرار است روز اول (چهارم بهمن ماه) در مرکز اصلی جشنواره به نمایش درآید از سوی مدیر روابط عمومی جشنواره اعلام شد.

حبیب ایل بیگی مدير روابط عمومي جشنواره فيلم فجر گفت : در روز اول مرکز اصلی جشنواره (سالن مرکز همایش های برج میلاد) 5 فیلم سینمایی ایرانی برای اهالی رسانه ها به نمایش در می آید.

وی افزود : نمایش سالن اصلی مرکز همایش های برج میلاد با فیلم "به رنگ ارغوان" ساخته ابراهیم حاتمی کیا از ساعت 10 صبح آغاز می شود و به ترتیب در سئانس های دوم (ساعت 13) فیلم "تسویه حساب" ساخته تهمینه میلانی، سئانس سوم (ساعت 15 و 45 دقیقه) فیلم "صبح روز هفتم" به کارگردانی مسعود اطیابی، سئانس چهارم (ساعت 18 و 45 دقیقه) فیلم "دیگری" ساخته مهدی رحمانی و سئانس پنجم ( 21 و سی دقیقه) فیلم "خاله سوسکه" ساخته نادره ترکمانی به نمایش درمی آید.

ایل بیگی همچنین یادآور شد که نمایش فیلم ها در سینمای رسانه ها یک روز قبل از نمایش مردمی آغاز می شود تا زمینه اطلاع رسانی بهتر در خصوص این آثار فراهم شود.

همچنين برای استفاده میهمانان جشنواره و اهالی رسانه ها، امکان نمایش فیلم های بخش بین الملل جشنواره و بخش های مختلف این رویداد در سینماهای دیگر مرکز همایش های برج میلاد فراهم شده است و این آثار در 6 سئانس (ساعت های 16 ، 17، 18، 19، 20 و 21 ) به نمایش در می آِیند. در این سالن ها فیلم هایی از بخش های آثار مستند ایرانی، آثار ویدیو سینما ، آثار مستند خارجی و آثار برگزیده بخش بین الملل نمایش داده می شود و نشست های پرسش و پاسخ فیلم ها بلافاصله بعد از نمایش آثار در سالن کنفرانس مرکز همایش های برج میلاد با حضور دست اندرکاران آثار برگزار می شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر