کانون ایرانیان

۱۳۸۸ دی ۱۴, دوشنبه

موتلفه:دردعوای هاشمی-احمدی‌نژاد بیطرفیم

دبیر كل حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت: این حزب قرار نیست در دعوای بین آقای هاشمی و آقای احمدی‌نژاد الزاما خودش را در یك طرف قضیه قرار دهد.
به گزارش ایلنا محمد نبی حبیبی در نشست مشترك مسئولان و اعضای حوزه‌های شهر تهران، با اشاره به حوادث و اتفاقات پس از انتخابات اظهار داشت: ما از هفته بعد از انتخابات تا به امروز معتقدیم برای مقابله با حوادثی كه پدید آمد برخوردی چند جانبه لازم است.
وی افزود: از نظر كارهای سیاسی برای برخورد با حوادث كار احزاب و تشكیلات سیاسی و كارهای امنیتی نیز وظیفه نیروهای امنیتی است.
دبیر كل حزب موتلفه اسلامی با تاكید بر اینكه بارها اعلام كرده‌ایم وحدت عملی، وحدتی است كه نیروهای وفادار به انقلاب اسلامی حول محور رهبری وحدت كنند، تصریح كرد: ما ارتباط با كسانی‌كه وحدت با آنها غیرممكن است را در مواردی لازم تشخیص می‌دهیم، زیرا حتی اگر احتمال یك درصد هم به بازگشت افراد بود باید با آنها ارتباط برقرار می‌كردیم اما امروز از آقایان موسوی و كروبی مایوس شده‌ایم و با آنها اتمام حجت كرده بودیم و نتیجه‌ای هم نگرفته‌ایم.
وی یادآور شد: سیاست دیگر حزب موتلفه اسلامی این بوده كه با برخی شخصیت‌ها كه حرف آنها برای مردم حجت است همچون مراجع عظام تقلید و علمای استانهای مختلف نیز ارتباط برقرار كنیم تا نظر آنها در مورد مسائل روز را بدانیم.
دبیر كل حزب موتلفه اسلامی در ادامه با اشاره به هدف دشمنان از انتخابات دهم ریاست جمهوری خاطر نشان كرد: ما قبل از انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری به این نتیجه رسیده بودیم كه دشمن به بهانه انتخابات می‌خواهد به سراغ اصل ولایت فقیه رفته و محور خیمه انقلاب را آسیب بزند.
وی افزود: تحلیل اشتباه دوم خردادی‌ها این بود كه اگر همه مردم به پای صندوق‌های رای بیایند این نامزد آنهاست كه رای می‌آورد و دشمن نیز به همین دلیل مردم را دعوت به انتخابات می‌كرد و این اشتراك تاكتیك میان دشمنان قسم خورده انقلاب و دوم خردادی‌ها بود.
حبیبی همچنین با اشاره به هتك حرمت ساحت امام حسین (ع) در روز عاشورا اظهار داشت: ‌اوباش در عاشورا شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه را سر دادند و با این توهین‌هایی كه به مقام معظم رهبری می‌شود، كدام آدم متدین انقلابی است كه دلش خون نباشد، آیا با وجود هجمه دشمنان خواص می‌توانند ساكت باشند؟
وی ادامه داد: افرادی كه باعث هتك حرمت‌ها و هجمه به ولایت فقیه شدند هشدارهای مقام معظم رهبری و دلسوزی دلسوزان انقلاب را توجه نكردند و متاسفانه كار را به اینجا كشاندند.



دبیر كل حزب موتلفه اسلامی در ادامه این نشست در پاسخ به سئوالی درخصوص اختلاف نظر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و احمدی‌نژاد گفت: حزب موتلفه اسلامی قرار نیست در دعوای بین آقای هاشمی و آقای احمدی‌نژاد الزاما خودش را در یك طرف قضیه قرار دهد.
وی تصریح كرد: ما خود را در زیر پرچم یك نفر می‌دانیم و آن ولی فقیه عادل زمان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است.
حبیی تصریح كرد: آنچه در مورد آقایان موسوی و كروبی شكل گرفته در مورد آیت الله هاشمی رفسنجانی درست نیست، ما هم‌اكنون نیز حساب آقای هاشمی را با حساب آقای موسوی و كروبی جدا می‌دانیم.
وی تاكید كرد: ما باید رفتار آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را جدای از موسوی و كروبی بررسی كنیم، بعضی از دوستان آقای احمدی‌نژاد نیز هستند كه جز با حذف آقای هاشمی به جیزی راضی نمی‌شوند، برخی از دوستان آیت الله هاشمی رفسنجانی هم جز به تخطئه آقای احمدی‌نژاد و دولت ایشان نمی‌اندیشند.
دبیر كل حزب موتلفه اسلامی در ادامه گفت: مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان به صورت عمد نام رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را می‌گویند، با آقای هاشمی باید با عنوان آقای هاشمی برخورد كرد و نباید حساب دیگران را با وی یكی دانست.
وی افزود: حساب فرزندان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از ایشان جداست، مقام معظم رهبری نیز در خطبه‌های نماز جمعه همین مساله را فرمودند و همچنین باید قوه قضائیه درخصوص پرونده فرزندان آقای هاشمی برای یك بار نظر قطعی را صادر كند.
حبیبی تاكید كرد: برای اینكه توصیف‌های حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی محقق باقی بماند یك راه بیشتر وجود ندارد آن‌هم دفاع صریح و دائمی آقای هاشمی از اصل نظام و انقلاب، پشت سر مقام معظم رهبری است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر