کانون ایرانیان

۱۳۸۸ دی ۱۴, دوشنبه

بیانیه تلخ دانشجویان‌آزاد درپی حوادث‌ مشهد

در پی حمله گسترده نیروهای لباس شخصی و ضرب و شتم شدید دانشجویان دانشگاه آزاد مشهد در روز چهارشبه گذشته و دستگیری شمار زیادی دانشجو در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه، دانشجویان این دانشگاه بیانیه ای صادر كردند.
در این بیانیه آمده است:
...شاید برای بسیاری از ما برای اولین بار بود كه آنچه از ..و وحشی گری در تهران می گفتند به چشمان خود در مشهد دیدیم.
دیدیم كه چگونه همكلاسیانمان در برابر چشمان مان در خود غلتیدند و ما حتی اجازه نداشتیم كه اشك بریزیم و ما حتی اجازه نداشتیم اعتراض كنیم كه به كدامین گناه زدید و بردید و.. !
به صداقت قسم كه آنچه ما در چهارشنبه خونین آزاد مشهد دیدیم ما را مطمئن تر و راسخ تر كرد به راهی كه می رویم زیرا این بار حقیقت را نه از صدا و سیمای .. شما بلكه به چشمان خود دیدیم كه دیگر ما تعدادی...كه قصد آشوب داشته باشند نبودیم بلكه دانشجویانی بودیم كه سلاحمان فكرمان و نهایت جرممان تحصن بدون حنی یك شعار در درون دانشگاه بود و پاسخ به ما چاقو و چماق بدون دادگاهی.
آری این بار نه رادیو و تلویزیون و سایت های بیگانه و ضد انقلاب بودند كه حقیقت وارونه جلوه دهند و ما را فریب دهند این بار چشمان خود ما بود كه نشان داد چگونه جمعی اراذل و اوباش با حمایت ... و ... بی كفایت دانشگاه به جان ما افتادند.
دیگر نمی توانید بگویید عده ای خودسرانه چون دانشگاه تهران وارد حریم دانشگاه شدند و صحنه مرگ ندا مشكوك است و ماشین ... دزدی است و دیگری را خود مردم از روی پل به پایین پرت كردند پس چگونه است از چند ساعت قبل خیابانهای منتهی به دانشگاه را می بندد و دانشگاه كه اجازه ورود یك نفر حتی با كارت دانشجویی را نمی دهد ولیكن چند اتوبوس با چاقو و قمه و... به راحتی وارد دانشگاه می شوند ولیكن امبولانس اجازه ورود نمی یابد و باید در بیرون دانشگاه منتظر مجروحین بماند؟
... چگونه است كه ... چاقو و چوب بر پهلو و سر دختر دانشجو زدید؟ آری ما راسخ تر شدیم در راهی كه برداشتیم و طعم ظلم را چشیدیم و ... و در مقابل بیش از 210 دانشجو به جرم كتك خوردن بازداشت شدند
...ما .. بخاطر عدم كفایت رییس دانشگاه در حمایت و مراقبت از حریم دانشگاه خواهان بركناری ایشان و همچنین خواهان آزادی هرچه سریع تر همكلاسیانمان و مجازات نیروهایی كه به دانشگاه حمله ور شدند هستیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر