کانون ایرانیان

۱۳۸۸ دی ۲۸, دوشنبه

جزئیات ترور دادستان خوی

"ولي حاجي قليزاده " دادستان عمومي و انقلاب اسلامي شهرستان خوي در شمال استان آذربايجان غربي ساعتي پيش در مقابل منزلش ترور شد.

سرهنگ "خسرو گلمحمدي" فرمانده انتظامي شهرستان خوي با تاييد این خبر گفت: سرنشينان يک دستگاه پژو با شليک گلوله به سوي دادستان شهرستان خوي وي را شهيد و متواري شدند.

وي افزود: گروه ويژه اي براي دستگيري اين تورريست ها تشکيل شده است.

ولي حاجي قلي زاده دادستان خوي که از خانواده معظم شهدا است ، بيش از يک دهه در دستگاه قضايي منطقه خدمت کرده است.

۳ نظر:

  1. خدا رحمتش کند واقعا انسان مومن ودرستکاری بود واکثر مردم منطقه از کار ایشان راضی بودند.اخیرا نیز در گیر یک پرونده اختلاس مییلیاردی در بانک سپه بود که ترور ایشان نمیتواند بیربط به این موضوع باشد.خدا بر قاتلینش لعنت کند.

    پاسخحذف
  2. من هم با نظر بالائی موافقم.متهم ردیف اول پرونده اختلاس و فساد مالی و اداری گسترده در بانک سپه خوی مورد عنایت افراد ضد انقلاب و معلوم الحال منطقه بودکه مسئولین در پی گیری ها به نظر می رسد به سر نخ های جدیدی دست پیدا کنند.این متهم حامی جانی و مالی سرسخت موید حسینی صدر در انتخابات بود که متاسفانه بعد از رد صلاحیتهای مکرر از شورای نگهبان بواسطه یکی از اعضای شورا تاییدیه گرفته و هم اکنون با خرج پولهای بادآورده و دادن وعده های توخالی و تطمیع و تهدید مردم و روستائیان و حمایت امثال این متهم ردیف اول هم اکنون نماینده خوی هستند و بالطبع رسم رفاقت حکم می کند که ایشان نیز الان به آنها خدمت کند اگر در تهران سراغی از دفتر برادر آن متهم مذکور که خود نیز دارای حرفهای چنین و چنان است گرفته باشید رد پای موید حسینی صدر و برادران و هم کیشان او را آنجا خواهید دید.حرفهای جدی زده شد و ان شاالله که پی گیری شود.صد متاسفانه و صد لعنت به چنین مجلسی که بدو نظارت و کنترل و فیلتری امثال موید حسینی صدر در آن نماینده مردم هستند.
    در هر حال خداوند شهید حاجی قلیزداه را با امام حسین محشور کند .مطمئنا عوامل قتل این مرحوم را در الیس الصبح بقریب گرفتار ابدی هستند و در این دنیا از چشمان تیز بین ماموران قضایی و امنیتی و اطلاعاتی کشور در امامن نیستند.

    پاسخحذف
  3. شهادت شربتی بود که حاجی قلیزاده عزیز انتظار نوشیدن آن را می کشید ولی صد حیف که چنین نیروی مخلص و ولایی با ترور کور و کینه یزیدی ملعونین ابدی از دست نظام رفت.
    از مسئولین می خواهیم بدون درنگ همه عوامل این حادثه تلخ را بسزای اعمالشان برساند و در این امر قطعا گروه پژاک و پ پ ک و ضد انقلاب منطقه و زمین خواران و مفسدین اقتصادی و متجاوزین به عنف و اشرار رد پای جدی و چند ساله دارند که خواهشا مسئولین همه آنها را در نظر داشته باشند.چون که اسم حاجی قلیزاده که می آمد لرزه بر اندام مفسدین و اشرار و قاچاقچی ها می افتاد

    پاسخحذف