کانون ایرانیان

۱۳۸۸ دی ۲۸, دوشنبه

نظرسازی درباره حجاب براي چسباندن حماس به ايران

تابناک: رژيم اسرائيل از حربه جديدي براي تحت فشار قرار دادن نيروهاي حماس و جذب حمايت بين‌المللي براي حملات و وارد كردن فشار بيشتر به مردم و مسئولان غزه استفاده مي‌كند.

بنابراین گزارش نظرسنجي سازي و شانتاژ خبري، روش جديدي است كه رژيم صهيونيستي در دستور كار قرار داده و با طرح و انجام نظرسنجي ساختگي، سعي در اثبات و تأكيد بر وابسته بودن گروه حماس به ايران و القاعده داشته تا بدين روش بتواند جنايات و اقدامات خود را عليه مردم غزه و ساكنان اين نوار توجيه كرده و افكار عمومي و غرب را به نفع خود متقاعد سازد.

بنا بر اين گزارش، مركز ارتباطات {رژيم} اسرائيل با طرح پرسش ساختگي «تصميم مقامات حماس براي اجباري كردن حجاب» اقدام به نظرسنجي تلفني از ساكنان غزه كرده تا سياست‌ها و اقدامات گروه اسلامگرا و منتخب مردمي حماس را افراطي نشان دهد.

اين مركز اسرائيلي با روش مصاحبه تلفني با 1700 بزرگسال فلسطيني در نوار غزه در شهريور ماه امسال، از اين افراد پرسيده است كه «اخيرا مقامات حماس اظهار داشته‌اند كه بايد حجاب در نوار غزه اجباري شود. نظر شما درباره اين طرح چيست؟» كه در نتيجه اين نظرسنجي كه به تازگي از تلويزيون بیت المقدس متعلق به رژیم صهیونیستی، 50 درصد از پاسخگويان، اجباري كردن حجاب را اقدامي «مناسب و مثبت»، 18 درصد «منفي» و 29 درصد آن را «بي‌اهميت» دانسته و 3 درصد نيز «نمي‌دانم» را پاسخ خود اعلام كرده‌اند.

با اين حال، اعلام نتايج اين نظرسنجي و اشاره تلويحي به مقوله فرهنگ و همچنين التقاط و افراطي‌گري‌هاي سران القاعده و طالبان، نشان مي‌دهد كه اين نوع نظرسنجي‌سازي‌ها، تنها براي تحت تأثير قرار دادن افكار عمومي به ويژه غرب و همچنين در راستاي بهانه‌سازي سران اين رژيم براي ادامه جنايات خود در غزه و عليه مردم فلسطين صورت گرفته است.

گفتني است، بر خلاف رفتارهاي افراط‌گرايانه سران طالبان و القاعده، دين مبين اسلام، شرع مقدس و همچنين قوانين داخلي كشورمان، به مقوله حجاب از يك منظر معتدل و مناسبي نگريسه و همچنين نگاه به حجاب در كشورمان كاملا معتدل و معقولانه است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر