کانون ایرانیان

۱۳۸۸ دی ۱۷, پنجشنبه

اخبار ویژه کیهان

به چه حقي به ما گفتي عزادارامام حسين؟! (خبر ويژه)
بيانيه ميرحسين موسوي پس از قيام عاشورايي ملت ايران در روز 9 دي، تناقضات موجود در ميان گروه هاي ضد انقلاب را پررنگ تر كرده و به اختلافات بيشتر دامن زده است.
به رغم اينكه موسوي در آن بيانيه از اوباش حرمت شكن در روز عاشورا جانبداري كرده بود اما صرف بازي وي با الفاظ اسلامي موجب اعتراض محافل ضدانقلاب شده است. از جمله شبكه «ايران گلوبال» نوشت: موسوي و كروبي دو كانديدايي كه از فيلتر نظام گذشته و براساس پيشينه شان انتظار حضور در صحنه و در مقابل نظام از آنها نمي رفت اما در صحنه ماندند... اما موسوي در بيانيه خودش مي نويسد «لازم مي دانم بر هويت اسلامي و ملي و مخالف سلطه بيگانگان جنبش سبز تاكيد كنم. ما پيروان اباعبدالله حسين عليه السلام هستيم. ما شيفتگان حريتي هستيم كه مناديش آن امام مظلوم بود». ايشان محق نيستند من را كه سكولار هستم و براي دولتي سكولار تلاش مي كنم، پيرو اباعبدالله معرفي كنند. آيا ما بايد به علت هراس از راديكاليسم در برابر چنين تفسيراتي از خود سكوت كنيم؟
سعيد رضوي فقيه از عناصر تندرو نفوذي در ستاد كروبي، از زاويه ديگري به بيانيه موسوي و بيانيه بعدي 5 ضدانقلاب فراري (مهاجراني، كديور، بازرگان، سروش و اكبر گاف) پرداخت. وي با اذعان به اينكه بيانيه 5 نفره، حمل بر شكاف و اختلاف شده گفت: از آن جايي كه آقايان موسوي، كروبي و خاتمي هيچ وقت نخواسته اند به عنوان رهبر تمام عيار جنبش، يا منفرداً يا مجتمعاً مطرح شوند، طبيعتاً نمي توانند معترض باشند كه چرا فرد يا افراد ديگري دارند خواسته هاي جنبش را مطرح مي كنند. اما من هم معتقدم كه ما نبايد با بيانيه هاي رهبران سياسي جنبش در داخل طوري برخورد كنيم كه بوي شكاف يا استنباط عبور از رهبران جنبش از آن بيايد.
در اين حال سايت راديو فردا (ارگان رسمي سازمان سيا)، اهميت بيانيه موسوي را آن بخش از بيانيه عنوان كرد كه وي اذعان مي كند جرياني غيرمذهبي مستقل از موسوي و اصلاح طلبان، در جنبش سبز وجود دارد و موسوي آن را به رسميت مي شناسند.
فرج سركوهي نويسنده تحليل راديو فردا توضيح مي دهد: پيشنهادهاي 5گانه آقاي موسوي، تناقض بيانيه وي به شمار مي رود و وحدت ساختاري آن را مختل مي كند چرا كه اين تناقضات با مفهوم تغيير در چارچوب قانون اساسي و نظام حقوقي جمهوري اسلامي سازگار نيست. موسوي در عين حال بخش مستقل جنبش را به رسميت مي شناسد كه از او، خاتمي و كروبي و اصلاح طلبان مذهبي جدا هستند. اين بخش از جنبش با هواداري از آقايان موسوي و كروبي، شعارهاي فراتر از قانون اساسي مطرح كرده است. به رسميت شناخته شدن اين بخش مهم ترين و تاريخي ترين بخش بيانيه اوست و اين در حالي است كه همه جناح هاي حكومت، آن را رد مي كردند.

برخلاف اين تحليل راديو فردا، سايت ضدانقلابي خودنويس، بيانيه موسوي را «فرمان عقبگرد» توصيف كرد و از اينكه واژه هاي اسلامي و ارزشي نظير «حسين]ع[، منافقين، شهدا، مستضعفان، امام و حرام» در آن بيانيه به كار رفته انتقاد كرد! سايت مذكور مي افزايد: اگر نگاهي به سه بيانيه نخست موسوي بيندازيم و آن را با اين «بيانيه حداقلي» مقايسه كنيم درخواهيم يافت كه موسوي يك عقب گرد كامل كرده است و در حالي كه در بيانيه نخست خود «ملت شريف ايران» را مورد خطاب قرار مي دهد و تاكيد مي كند كه «تسليم اين صحنه آرايي خطرناك» نخواهد شد، در بيانيه هفدهم خود حاكميت را مورد خطاب قرار مي دهد. و هرگاه از دولت ياد مي كند آن را با كلماتي چون «خائنين»، «متقلب»، «دروغگو» و «متصديان بي امانت» نام مي برد اما در بيانيه هفدهم نه تنها هيچ توصيه اي براي ادامه اعتراضات نمي كند بلكه هيچ اشاره اي هم به نامشروع بودن دولت نمي كند و از دولت و حاكميت مي خواهد كه به پنج خواسته وي توجه كنند و حتي مي گويد لزومي ندارد همه اين خواسته ها همزمان تامين شود و « به نظر بنده حتي يك جوي كوچك زلال در اين بين مي تواند مغتنم باشد». البته مخالفان براي انتخاب بين بد و بدتر، در انتخابات شركت كرده بودند تا ابتدا از شر بدتر و سپس از شر بد ]موسوي[ راحت شوند اما اكنون معلوم شده اين توهم شركت در نمايش رژيم به كجا ختم شد.




كشف يك وانت پر از لوازم راهپيمايي مسالمت آميز! (خبر ويژه)

خودرويي مملو از سلاح هاي پيشرفته و جنگي در ميدان وليعصر كشف و ضبط شد
يك منبع مطلع در گفتگو با «جهان» گفت: اين وانت پس از تجمعات روز عاشورا شناسايي و با اقدام به موقع مأموران كليه سلاح هاي موجود در آن ضبط شد.
به گفته وي در اسلحه هاي ضبط شده علاوه بر سلاح مدرن دورزن، تفنگ هاي ساچمه اي هم وجود دارد. اهميت اين كشف از آن جهت است كه 2 نفر از كشته شدگان روز عاشورا توسط اين نوع سلاح هاي ساچمه اي مورد هدف قرار گرفته اند.
اين منبع مطلع همچنين از كشف و شناسايي چند خودرو حاوي چوب، چماق و لاستيك براي آتش افروزي در مسير كوي دانشگاه تهران خبر داد و گفت: صاحبان اين خودروها اعتراف كردند كه در طول اعتراضات و ناآرامي هاي تهران اين امكانات را در اختيار اغتشاشگران قرار مي دادند.




اين صهيونيست با بقيه فرق دارد سوروس خيلي بشردوست است! (خبر ويژه)

اطلاع رساني به موقع وزارت اطلاعات درباره 60 مأسسه و رسانه آمريكايي فعال در زمينه براندازي، 2 رسانه رسمي آمريكا را به تكاپو انداخت. دنفورت آستين با اشاره به بيانيه وزارت اطلاعات جمهوري اسلامي و ذكر نام مأسسات مذكور اظهار داشت: ترساندن افراد از صداي آمريكا و بي .بي.سي شرم آور است.
صداي آمريكا همچنين از مأسسه جامعه باز وابسته به جورج سوروس (سرمايه دار صهيونيست و سرمايه گذار كودتاهاي مخملين در شرق اروپا) نام برد و گفت: جرج سوروس ميلياردري بشردوست است.
همزمان راديو فردا واكنش مأسسه وابسته به جرج سوروس را منتشر كرد و گفت: «مأسسه جامعه باز اطلاعيه وزارت اطلاعات جمهوري اسلامي را مايه تأسف خواند. جورج سوروس سرمايه دار خير آمريكايي، بنيانگذار اين مأسسه است. مأسسه جامعه باز اطلاعيه مذكور را مايه تأسف و عميقاً آزار دهنده مي داند و اعلام مي كند فعاليت هاي خود را در ايران متوقف كرده است. اين بيانيه همچنين در مورد وضعيت كيان تاج بخش پژوهشگر ايراني- آمريكايي و از مشاوران مأسسه جامعه باز كه در ايران زنداني است، عميقاً ابراز نگراني مي كند.»





ديگ به ديگ ميگه روت سياهه! (خبر ويژه)

يك ضد انقلاب «سلطنت طلب، كمونيست و ليبرال»! گفتار و ادله موسوي و كروبي و خاتمي را دچار تضاد توصيف كرد.
جمشيد اسدي با وجود سوابق سلطنت طلبانه، در آستانه انقلاب از محافل كمونيستي نظير كنفدراسيون و حزب رنجبران سردرآورد و امروز خود را چهره اي ليبرال و عضو گروهك «اتحاد جمهوري خواهان» كه ملغمه اي از بقاياي گروهك هاي منحله است معرفي مي كند.
وي با اين حال به مثابه «ديگ به ديگ ميگه روت سياهه!» به انتقاد از تناقضات سران فتنه پرداخت. اسدي در گفت وگو با يكي از سايت هاي ضد انقلاب، اظهار داشت: اينكه چرا كساني چون آقايان موسوي و كروبي و خاتمي از سنگر مقاومت به سنگر رهبري جنبش نمي روند يا نمي توانند بروند گمانه هاي متفاوتي مي توان زد. گمانه من اين است كه آنها با وجود مقاومت استوار و آفرين برانگيز در برابر حكومت از تحليل و نتيجه گيري بحران پرهيز دارند. به طور مرتب ميان گفتار و كردار آنها تضاد و شكاف ديده مي شود. آنها نمي توانند از يك سو جزو نخستين كساني باشند كه با شيردلي درگذشت آيت الله منتظري را به عنوان فقيه مدافع حقوق بشر ارج نهند و در عين حال راه نجات از بحران كنوني را بازگشت به انديشه هاي آيت الله خميني بدانند يعني همان كسي كه فرمان عزل و حذف منتظري را داد! نمي توان هم منتظري را به عنوان مدافع حقوق شهروندان بزرگ داشت و راه نجات را در انديشه خميني جست. بالاخره منتظري مخالف خميني بود و در برابر او ايستاد. حالا چطور ممكن است، هر دو را بزرگ دانست؟ از اين تناقضات و تضادها نمونه هاي فراواني مي توان آورد.
وي همچنين فتنه سبز را «بيشتر يك نيروي مزاحم» توصيف كرد و گفت: جنبش برنامه اي ندارد. بسيار شنيده ايم كه بدون رهبري و خودجوش پيش مي رود بلكه هر كوشنده اي در آن خود رهبر است. حقيقت اين است كه با وجود ايستادگي شيردلانه چهره هايي چون موسوي و كروبي و خاتمي، آنها بيشتر چهره مقاومتند تا شخصيت هاي رهبري. اين فقدان مديريت مورد نگراني است.




عنكبوت ها در تارنماي خود به دام افتادند (خبر ويژه)

«هشدار! توجه داشته باشيد كه طي روزهاي آتي ممكن است از اين آدرس]...[ Mojesabs براي شما ايميلي بيايد. به هيچ وجه ايميل را باز نكنيد!!!»
اين يكي از ده ها هشداري است كه اين روزها گردانندگان شبكه عنكبوت در اينترنت به همكاران و عوامل خود در داخل كشور مي دهند. در ادامه هشدار مذكور كه توسط سايت هاي ضدانقلابي منتشر شده، آمده است «ايميل مذكور فهرست تمام ايميل آدرس هاي موجود شما را مي خواند و اقدام به شناسايي افراد و قرباني گرفتن مي كند. اطلاع رساني گسترده و آگاه كردن سايرين برعهده شماست. به همه اطلاع بدهيد».
در يكي ديگر از اين هشدارها آمده است «نامه نگاري ها و ايميل هاي مخالفان رژيم، خواستگاران زيادي نزد دستگاه هاي امنيتي جمهوري اسلامي دارد. كاربران سرويس Gmail دقت كنند زماني كه وارد اين سرويس مي شوند در صورت بروز خطاي ]...[ از ادامه مسير خودداري كنند. پذيرفتن خطاي اينترنتي مذكور به منزله لو رفتن پسورد جي ميل شماست. طبق پرس وجوي انجام شده، چند ماه است كه اين اتفاق در حال وقوع مي باشد.»
اخيراً برخي رسانه هاي انگليسي و آمريكايي در هشدار مشابهي خطاب به گروه هاي ضد انقلاب اعلام كردند شبكه تويتر (رسانه رسمي وزارت خارجه آمريكا) امنيت ندارد و به عنوان ابزارشناسايي و دستگيري شبكه مخالفان آشوبگر در ايران مورد بهره برداري قرار مي گيرد.




مگر قرار بود جنبش سبز دست به آتش سوزي و خرابكاري نزند؟! (خبر ويژه)

يك مزدبگير رسمي وزارت خارجه آمريكا درباره برخي هشدارها نسبت به تشديد خشونت از سوي عناصر آشوبگر مدعي شد: مسالمت آميز معرفي كردن جنبش سبز مغاير اين نيست كه آنها وسيله نقليه نيروي انتظامي يا ساختمان آن را به آتش بكشند.
رامين احمدي با راه اندازي سازماني موسوم به «مركز جمع آوري اسناد حقوق بشر» با همكاري چند تن از عناصر بهايي توانست وزارت خارجه و سازمان سياي آمريكا را براي چند سال سركيسه كند و از جمله سال 2007 مبلغ 6/1 ميليون دلار پول دريافت كند اما طي ماه هاي اخير با معلوم شدن فرصت طلبي و اخاذي هاي مركز مذكور، اعطاي بودجه از محل «پروژه دموكراسي سازي در ايران» متوقف شد.
رامين احمدي در محافل ضد انقلاب نيز از افراد بد نام به شمار مي رود. وي در راستاي بازسازي اعتماد محافل آمريكايي و دريافت مواجب تازه فعال شده است. نامبرده در سايت گويا نيوز مي نويسد: بايد از مبارزه بدون خشونت ابهام زدايي كرد. آتش زدن موتورسيكلت و خودرو و تخريب مراكز پليس با مبارزه بدون خشونت هماهنگي كامل دارد. نبايد به مبارزه مشروع در خيابان خرده گرفت.
گفتني است عناصر محارب و تروريست در جريان حوادث روز عاشورا با سوءاستفاده از نجابت و خويشتنداري ماموران نيروي انتظامي، قريب يكصد مامور انتظامي به ويژه سربازان را مورد ضرب و شتم شديد قرار دادند و همزمان چند تن از حاضرين در اغتشاش را مورد حمله قرار دادند كه به مرگ 6 نفر منجر شد.
رامين احمدي از جمله عناصري بود كه در جريان تشكيل كارگاه هاي آموزش براندازي در ايستگاه دوبي سازمان سيا طي سال هاي گذشته به بازي گرفته شد و برخي امور هماهنگي آمد و شد عناصر تحت آموزش را انجام مي داد. در اين كارگاه ها، انواع روش هاي كودتاي مخملين و جنگ خياباني! آموزش داده مي شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر