کانون ایرانیان

۱۳۸۸ دی ۱۴, دوشنبه

تسلیت رهبرانقلاب و نوه امام به آیت‌الله صافی

رهبر انقلاب اسلامی در پیامی خطاب به آیت الله صافی، ارتحال مرحوم آیت الله حاج آقا علی صافی رحمت الله علیه را تسلیت گفتند.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت آیت الله آقای حاج شیخ لطف الله صافی دامت بركاته

ارتحال اخوی مكرّم مرحوم آیت الله آقای حاج آقا علی صافی رحمت الله علیه را به آن جناب و دیگر بازماندگان و به همه ی ارادتمندان ایشان بویژه مردم مومن گلپایگان تسلیت عرض می‌كنم.

این فقیه عالیقدر كه از شاگردان برجسته ی مرحوم آیت الله العظمی بروجردی اعلی الله مقامه بودند، عمر با بركت خود را در خدمت علم و دین گذرانیدند و امید است مشمول فضل و رحمت و مغفرت الهی بوده باشند. علوّ درجات آن مرحوم و بقاء وجود شریف جنابعالی را از خداوند متعال مسألت می‌كنم.
همچنین حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی با انتشار پیام تسلیتی خطاب به آیت‌الله العظمی حاج شیخ لطف‌الله صافی گلپایگانی، این ضایعه را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسمه تعالی
محضر مبارك حضرت آیت‌الله العظمی آقای حاج شیخ لطف‌الله صافی گلپایگانی مدظله‌العالی
مصیبت درگذشت فقیه عظیم‌القدر حضرت آیت‌الله العظمی آقای حاج شیخ علی صافی گلپایگانی قدس سره الشریف ضایعه‌ای است كه حوزه فقه و اخلاق را متاثر می‌سازد.

هر كسی افتخار كسب محضر مبارك آن بزرگوار را داشت، بیش از هر چیز در آن محضر اشراق انسانیت و صداقت را احساس می‌نمود و در شعاع شخصیت ممتاز ایشان، آرامشی خداگونه می‌یافت. سال‌های همراهی و همدلی آن مرجع بزرگوار با امام راحل، از نقاط درخشانی است كه همیشه می‌شد گوشه‌ای از آن را از زبان صادق و شیوای ایشان شنید.

اینجانب این مصیبت را خدمت جنابعالی و بیت عظیم الشأن تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم مغفور، علو درجات مسألت نموده و طول عمر و بقای وجود شریف جنابعالی را آرزومندم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر