کانون ایرانیان

۱۳۸۸ دی ۲۶, شنبه

"علیه مشایی شعار ندادند، از وی حمایت کردند"

مسئول برگزاري همايش ستاد امتدادمهر اعلام کرد:خيال پردازي سايتهاي ضد دولت در انتشار خبر دروغ سرداده شدن شعار عليه مهندس اسفنديار رحيم مشايي ناشي از عقده گشايي و کينه ورزي آنان عليه خدمتگزاران ملت است.

عليرضا سائلي ضمن اعلام اين مطلب افزود:سايتهاي ضد دولت تلاش کردند تا براي همايش با شکوه "پيش به سوي جهاني پر از مهر" که روز جمعه با حضور رييس جمهور محبوب و مشارکت بيش از 7000 نفر از مديران و اعضاء ستاد امتداد مهر سراسر کشور برگزار شد، با انتشار اخبار دروغ ،حاشيه سازي نمايند.

مسئول امور استانهاي ستاد امتداد مهر تاکيد کرد:حاضرين در اين همايش صرفا شعارهايي در حمايت از امام راحل(ره)،مقام معظم رهبري،ولايت مطلقه فقيه،دکتر احمدي نژاد و برنامه هايشان سردادند.

وي افزود:محکوم کردن اقدامات سران جريان فتنه نيز بخش ديگري از شعارهاي حاضران را در برگرفت.

عليرضا سائلي ادامه داد:برخلاف خبر دروغي که در سايتهاي ضد دولتي منتشر شد، حاضرين دراين همايش به صورت يکپارچه حمايت خود را از مهندس اسفنديار رحيم مشايي اعلام داشته و موج تخريب عليه وي را محکوم نمودند.

وي افزود:نماينده ستاد امتداد مهر در استان فارس ، به عنوان يکي از سخنرانان همايش، حمايت قاطع اعضاء ستاد امتداد مهر را از مهندس مشايي اعلام کرد که با استقبال گسترده حاضران در همايش روبرو شد.

سائلي اظهار داشت: عليه سايتهاي دروغ پردازي که اين خبر کذب را منتشر کرده اند اقامه دعوا و شکايت قضايي خواهيم کرد.

مسئول امور استانهاي ستاد امتداد مهر افزود:جريان "نه احمدي نژاد" چون توان مقابله با رييس جمهور محبوب و مردمي را ندارد، پروژه اي را دنبال مي کند که ياران صديق رييس جمهور نظير مهندس مشايي را مورد هتاکي و هجمه قرار دهد.

وي افزود:اسفنديار رحيم مشايي، حداقل در 6 سال گذشته، نقش موثر و قابل توجهي در پيگيري مقوله «توسعه عدالت‏محور» ايفا کرده و در محافل مختلف، وي را از علل موجده و تداوم بخش اين گفتمان، ذکر کرده‏اند که بارزترين نمود آن، در جايگاه‏هاي مديريتي وي و مواضع رييس‏جمهور مشهود بود و هست و شايد از همين زاويه باشد که جريان "نه احمدي نژاد"، تخريب شبانه‏روز مشايي را در دستور کار خود قرار داده اند.

سائلي تاکيد کرد:مهندس اسفنديار رحيم مشايي در طول دوران انقلاب، همواره همراه دکتر احمدي‏نژاد بوده است و همين همراهي مستمر موجب شده تا قرابت فکري، انديشه‏اي و اجرايي بالايي بين وي و شخص دکتر احمدي‏نژاد شکل گيرد.

وي ادامه داد: عملکرد مشايي نشان داده، وي قدرت برقراري ارتباط با لايه‏هاي مختلف اجتماعي را دارد و اکنون که بر اساس اعلام رييس‏جمهور، علاوه بر همراهي با لايه‏هاي محروم، قرار است تعامل با نخبگان، نيز يکي از محورهاي کاري دولت دهم باشد، مشايي با آن تجربه سنگين و سابقه فرهنگي، مي‏تواند مجراي پيوند وثيق دولت دهم و نخبگان باشد.

سائلي تاکيد کرد:مشايي همواره در مسوليت‏هاي فرهنگي به ايفاي وظيفه و خدمت پرداخته است و همين روحيه او موجب شده تا با اقشاري چون هنرمندان، اصحاب قلم، اساتيد، دانشجويان و.. ارتباطي صميمانه داشته باشد.

وي افزود:مشايي، کارنامه قابل قبولي در تعامل با نخبگان داخلي و خارجي دارد و اين وظيفه سنگيني است که همچنان از او مطالبه مي‏شود.

عليرضا سائلي گفت: بنده از همان اوايل حضور دکتر احمدي‏نژاد در شهرداري تهران، به دليل علاقمندي به مسايل فرهنگي، با مهندس اسفنديار رحيم مشايي همکار شدم و علاوه بر رفتارهاي اجتماعي و بيروني وي، به روشني رفتارهاي فردي وي را شاهد بودم.

وي افزود:تمامي اعتقادات خود را به گواه و شهادت مي‏گيرم که مشايي تمام وجود، اعتقاد و توان خود را در جهت امامت و ولايت قرار داده است و بر کساني که با وي از نزديک کار کرده‏اند اعتقاد به امامت و محور قرار دادن ولايت و اصل مترقي ولايت فقيه موضوعي غير قابل انکار در رفتارهاي اجتماعي وفردي مشايي است که وي با تمامي وجود به آنها باور دارد.

سائلي تاکيد کرد:در حوزه مسايل فردي، اهميت عجيب به واجبات ومستحبات کاملا مشهود و روشن است که حتي يک جلسه مهم وي نماز اول وقت‏اش را تعطيل نکرده است.

وي ادامه داد:اسفنديار رحيم مشايي در حوزه زندگي شخصي و فردي، ساده‏زيست و در حوزه اجتماعي مخالف اشرافي‏گري و فساد اقتصادي مخصوصا در حوزه اقتصاد دولتي است.

وي افزود:حمايت رييس جمهور از مهندس اسفنديار رحيم مشايي يک علامت به همه لايه‏هاي سياسي است که دولت در انتخاب و انتصاب همکاران، هيچ فشاري را برنمي‏تابد و معيار انتخاب همکاران دولت، باورمندي به گفتمان عدالت‏محور است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر