کانون ایرانیان

۱۳۸۸ دی ۱۶, چهارشنبه

«دادستانی باید علیه فاطمه رجبی اعلام‌جرم کند»

ممکن است دادستانی تهران علیه فاطمه رجبی، منتقد سرسخت اصلاح‌طلبان و حامی اصولگرای دولت احمدی‌نژاد، به جرم توهین به مقامات جمهوری اسلامی اعلام‌جرم کند.

در این باره لحظه نیوز از قول یک منبع که نامش را ذکر نکرد،‌ یادآوری کرد: پس از هشدار قاطع دادستان تهران مبنی بر آن‌که «توهین به رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام» را بدون شک پیگیری کرده و علیه توهین‌کنندگان اعلام جرم می‌کنیم، خانم رجبی باز هم به نوشته‌های موهن خود علیه آیت الله هاشمی رفسنجانی ادامه داد.

به‌تازگی دادستان تهران اعلام کرد که اهانت به سران سه قوه و رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیاز به شاکی خصوصی ندارد و با توهین کنندگان برخورد خواهد کرد.

خانم رجبی در واکنش به بیانیه اخیر میرحسین موسوی پس از رویدادهای روز عاشورا، نوشت: «آن‌چه در بیانیه او آمده، همان ترک‌تازی‌های هاشمی رفسنجانی در خطبه‌های نمازجمعه‌ای است که آبروی نماز و جماعت را برد و مایه اخراج او از تریبون جمعه گردید.»

رجبی، مدرس دانشگاه و از نویسندگان هفته‌نامه های «صبح» و «یالثارات»، تیرماه امسال پس از انتخابات جنجالی ریاست جمهوری دهم اعلام کرد: هاشمی رفسنجانی می‌‌گويد انتخابات ناسالم، تا رای‌ها را به سوی خود آورد و در همه تخريب‌ها عليه احمدی‌نژاد، هاشمی نقش دارد.

این مدافع رییس دولت «راست‌گویی و درستکاری» دولتمردان پیش از احمدی‌نژاد را زیرسوال برد و به صراحت اعلام کرد که دولتمردان پیش از احمدی‌نژاد «مافیای فرهنگی مطبوعات، مجلس هفتم و رسانه‌ی ملی» را دراختیار داشتند.

او پیش از انتخابات در یکی از یادداشت‌های خود نوشت: اصلاح‌طلبی برانداز به رهبری رفسنجانی امان و قرار از کف داده‌اند تا احمدی‌نژاد رای نیاورد.

خانم رجبی با چاپ کتابی به نام «احمدی‌نژاد معجزه هزاره سوم» ادعا کرد که ورود احمدی‌نژاد به کارزار انتخابات رياست جمهوری، «معجزه هزاره سوم بود، که هم جهانيان را متحير ساخت و هم اميد و نويد احيای گفتمان اسلام ناب محمدی را برای ملت ايران در خود داشته است.»

نوشته‌های جنجالی

خانم رجبی، همسر غلامحسین الهام، سخنگوی دولت نهم است و به اظهارنظرها و نوشته‌های جنجال‌برانگیزش علیه اصلاح‌طلبان معروف است.

وی در یادداشت‌های اخیر خود به هاشمی، موسوی و خاتمی بارها توهین کرده، آرامگاه آیت‌الله خمینی را به پایگاه اصلاح‌طلبان و دین‌ستیزان تشبیه کرد و رویکرد سیدحسن خمینی، متولی آرامگاه، در اداره این مکان را زیرسوال برد.

خانم رجبی در یادداشتی توهین‌آمیز درمورد سفر خاتمی به آمریکا نوشت: خاتمی مهره سوخته آمریکاست که البته این‌بار به دلیل افشا شدن پشتوانه‌ای چون هاشمی رفسنجانی، سوخته‌تر شده است.‏

وی در آستانه دهمین انتخابات ریاست جمهوری، در مطلبی علیه میرحسین موسوی، وی را «برانداز» دانست و از رنگ سبز موسوی با عنوان «سبز لجن» نام برد.

رجبی در یک یادداشت دیگر خاتمی، هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی را به «فساد مالی، بی‌توجهی به دین و از بین بردن منافع کشور در جریان پرونده هسته‌ای» متهم کرد.

این مدافع رییس دولت یک بار هم از احمدی‌نژاد بابت معرفی وزیر زن در کابینه دهم انتقاد کرد و آن را بدعت‌گذاری هاشمی و خاتمی دانست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر