کانون ایرانیان

۱۳۸۸ دی ۱۶, چهارشنبه

یورش ماموران امنیتی به خانه و دفتر نوری‌زاد

ماموران امنیتی به خانه و دفتر محمد نوری‌زاد، فعال سیاسی دربند حمله کردند و کیس کامپیوتر و وسایل شخصی او را بردند.
همسر نوری‌زاد در گفت: روز سه‌شنبه برای پیگیری پرونده به دادگاه انقلاب رفته بودم که حدود ساعت 13 اعلام کردند پرونده در دادگاه انقلاب هم نیست، وی افزود: در حال رفتن به سمت منزل بودم که پسرم تماس گرفت و عنوان کرد که آمده‌اند، خانه را بگردند. با سرعت به خانه رفتم و دیدم که دو مامور خانه را به هم ریخته‌اند و همه وسایل را گشته‌اند.
به گفته خانواده نوری‌زاد، ماموران اطلاعات کیس کامپیوتر و دفترچه یادداشت همسر وی را با خود بردند. این در حالی بود که دقایقی بعد سه مامور دیگر نیز وارد خانه شدند و مشخص شد که آن‌ها در دفتر نوریِ‌زاد در نزدیکی خانه حضور داشته و دو کیس کامپیوتر، به همراه دست نوشته‌ای از او را ضبط کرده‌اند.
ماموران امنیتی از بدو ورود تا زمان خروج، از خانه نوری‌زاد فیلمبرداری کرده‌اند.
همسر نوری‌زاد عنوان کرد: ماموران گفتند اگر چیزی ندارید نترسید که من هم گفتم از شما نمی‌ترسم و فقط از خدا می‌ترسم.
خانواده این زندانی سیاسی گفتند: ماموران اطلاعاتی از ما خواستند که پرونده را پیگیری نکنیم و خواستند که برای ضبط اموال برگه‌ای را امضا کنیم که ما از این کار خودداری کردیم.
هنگام حمله ناگهانی نیروهای امنیتی به خانه نوری‌زاد، دختر و پسر جوان وی در خانه بوده‌اند.
ماموران به خانواده نوری‌زاد گفته اند که از او خواسته‌اند که با خانواده‌اش تماس بگیرد اما او خودش خواسته ملاقات حضوری داشته باشد و مطالبی را حضوری به خانواده‌اش بگوید، از این رو از تماس تلفنی خودداری کرده است.
خانواده این زندانی سیاسی هم‌چنین به نقل از یکی از بازپرس‌ها گفتند که حال وی خوب بوده و هم‌اکنون در زندان اوین است.
محمد نوری‌زاد از روزنامه‌نگاران با سابقه روزنامه کیهان است که پس از انتخابات مواضع مردمی اتخاذ کرد و در وبلاگ شخصی خود چند نامه سرگشاده خطاب به آیت‌الله علی خامنه‌ای و رییس قوه قضاییه نوشت و به شدت از وضعیت کشور و شکنجه و کشتار مردم انتقاد کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر