کانون ایرانیان

۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۱, شنبه

دومين جايزه بهترين فوتبال هم به روني رسيد


به گزارش سايت فيفا، روني ‪ ۲۴‬ساله در نظرسنجي از فوتبال نويسان انگليس با كسب ‪ ۸۱‬درصد آرا، بالاتر از بازيكناني چون ديديه دروگبا مهاجم چلسي و كارلوس ته وس از منچسترسيتي قرار گرفت.

اين جايزه از سال ‪ ۱۹۴۸‬تاكنون از سوي فوتبال نويسان انگليس به بهترين بازيكن سال اين كشور اهدا مي‌شود.

روني كه در تمامي مسابقات فصل جاري ‪ ۳۴‬گل زده و هفته گذشته نيز از سوي اتحاديه بازيكنان حرفه‌اي انگليس به عنوان بهترين بازيكن سال انتخاب شد، در اين‌باره گفت: از دريافت اين جايزه كه قدمت فراواني دارد، بسيار خوشحالم و از پيوستن به جمع بازيكنان پر افتخاري كه قبلا انتخاب شده اند، به خود مي‌بالم.

وي افزود: از الكس فرگوسن سرمربي منچستريونايتد، كادر مربيگري و هم تيمي هايم تشكر مي‌كنم چون بدون كمك و حمايت آنها به اين موفقيت نمي‌رسيدم. از خانواده و دوستانم هم به دليل حمايت بي‌وقفه‌اي كه داشتند، تشكر مي‌كنم.

استيون بيتس رييس اتحاديه فوتبال نويسان انگليس نيز اظهار داشت: نتيجه راي‌گيري تاثير بسزاي روني در منچستريونايتد پس از رفتن كريستيانو رونالدو به رئال مادريد را نشان مي‌دهد. شوق و اشتياق روني او را به يك بازيكن خاص تبديل كرده است. اميدواريم او بتواند همين عملكرد را در تيم ملي انگليس براي مسابقات جام جهاني به نمايش بگذارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر