کانون ایرانیان

۱۳۹۰ فروردین ۱۰, چهارشنبه

حمید استیلی: نمی‌دانم داغ برادر را چگونه تحمل کنم

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر که در سوگ از دست دادن برادر نشسته است گفت: شرایط بدی دارم و نمی دانم داغ برادر را چگونه تحمل کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید استیلی یکشنبه شب برادر کوچکش(مسعود) را به دلیل شدت وارده ناشی از سانحه تصادف رانندگی از دست داد تا در تعطیلات نوروز سیاه پوش شود. مسعود استیلی بازیکن تیم های فوتبال بهمن، کشاورز، پاس و پرسپولیس بود و در سانحه تصادف به شدت مصدوم شد و پس از دو روز جدال با مرگ، یکشنبه شب در بیمارستان رسول اکرم جان به جان آفرین تسلیم کرد.



حمید استیلی در خصوص این ضایعه و ابراز همدردی اهالی ورزش با وی گفت: ابتدا از تمام رسانه های گروهی تشکر می کنم که با من از ساعات ابتدایی امروز همدردی کردند. واقعا شرایط بدی دارم و نمی دانم داغ برادر را چگونه تحمل کنم، برادری که یار و یاور من بود.



وی افزود: پس از اتفاق تلخی که افتاد و البته ابراز همدردی و تسلی همه دوستان و بزرگان، لازم دانستم تا از تمام مردم خوب، هواداران، ورزشی ها و مسئولان بلند پایه ورزشی کشور تشکر کنم مخصوصا از افرادی مثل علی پروین، حبیب کاشانی و بازیکنان پرسپولیس، استیل آذین، شاهین، علی کریمی، آقای سعیدلو رئیس سازمان تربیت بدنی، حشمت مهاجرانی، حسین هدایتی و اعضای هیات مدیره باشگاه استیل آذین، تمامی شاهینی ها و کلیه افرادی که با من همدردی کردند و تمام مدیران باشگاه ها و بازیکنان تشکر کنم.



سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر در پایان گفت: قطعا دعاها و فاتحه هایی که برای روح مسعود می فرستند باعث آرامش آن عزیز و همچنین صبر و شکیبایی خانواده های بازمانده خواهند شد.



مراسم تشییع پیکر مرحوم مسعود استیلی صبح امروز سه شنبه برگزار شد و قرار است مراسم ختم آن مرحوم نیز از ساعت 16 الی 17:30 دقیقه روز جمعه 12 فروردین ماه در مسجد نور تهران واقع در میدان فاطمی برگزار شود.

View Original Article

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر