کانون ایرانیان

۱۳۹۰ فروردین ۱۶, سه‌شنبه

سایت اطلاع رسانی قوه قضاییه در زمینه فساد اقتصادی (قسط) هک شد












جــرس: سایت «قسط»، پایگاه اطلاع‌رسانی قوه ‌قضاییه در خصوص اقدامات خود در زمینه مبارزه با مفاسد اقتصادی، توسط گروه یا افراد نامشخصی هک شد.




خبرگزاری فارس نوشته است "پایگاه اطلاع رسانی مجتمع قضایی امور اقتصادی «قسط» در سال جهاد اقتصادی هک شده است و مسئولان این سایت هنوز اقدامی برای رفع مشکل انجام نداده‌اند."




بر اساس این گزارش، از آنجا که به گفته مسئولان دستگاه قضایی، اسامی محکومان اقتصادی تا قبل از قطعیت حکم، منتشر نخواهد شد، اسامی این افراد بعد از قطعیت حکم، از طریق این سایت منتشر می‌شود، اما چند روزی است که این سایت مورد حمله هکرها قرار گرفته و مسدود شده است.




این گزارش خاطرنشان کرد که از روز یک‌شنبه ۱۴ فروردین و اولین روز کاری سال جدید ، این سایت از دسترس خارج شده و همچنان اطلاع‌رسانی این سایت متوقف مانده است.




سایت قسط که یکی از راه‌های اطلاع‌رسانی قوه ‌قضاییه در خصوص فعالیت‌ها و اقدامات خود در زمینه مبارزه با مفاسد اقتصادی بود، سال گذشته برای مدت‌های طولانی بدون انتشار خبر فعالیت می‌کرد.




گفتنی است رسیدگی به پروندۀ مفسدین اقتصادی و متهمان به اختلاس و جعل و زد و بند اقتصادی، که مهمترین آنها وابستگان به دولت می باشند، کماکان در مُحاق و نفوذ نهادها و مقامات فراقانونی قرار دارد.


 

View Original Article

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر