کانون ایرانیان

۱۳۹۰ فروردین ۲۵, پنجشنبه

آشنایی با نوکیا X7

با شنيدن نام نوکيا به یاد شهرت و فروش بالاي این شرکت می افتيم. همچنين به ياد سیمبیانی که نتوانست در تلفن های لمسي موفقیت چنداني کسب کند و نيز به ياد عزم استفان الوپ براي استفاده از ويندوز فون 7 به جاي سیمبیان.





اما احتمالا بايد براي انتهای اين سال يا حتی سال بعد منتظر ویندوز فون های نوکيا باشیم. پس هنوز هم اندکی از عمر سيمبيان باقی مانده است. حالا وقتش رسيده که به دنبال معرفی نوکیا X7، کمی بيشتر با مشخصاتش آشنا شويم و ببينيم که اين اسمارتفون با استفاده از نسخه جدید سیمبیان که Symbain Anna نام دارد مي خواهد چه چیز هاي تازه ای را به کاربرانش هدیه کند.



اولین نکته ای که توجه را بر می انگيزد، نمایشگر 4 اينچي AMOLED است. رزولوشن اين مانیتور nHD و برابر 640x360 پیکسل مي باشد. نکته دیگر استفاده از شيشه گوريلا است. پس لازم نیست به هيچ عنوان نگران نمایشگر خود باشید. اگر گوشی را بر گردانید، به دوربين 8 مگاپيکسلي آن بر خواهيد خورد.

دوربيني که قابليت تشخيص چهره و ضبط با کیفیت HD 720p را دارا می باشد. اسپیکر هاي استریو هم به هيچ وجه در این اسمارتفون فراموش نشده اند. امکاناتي نظیر قطب نمای ديجيتال، وای فاي، جی.پی.اس، پشتيباني از فرمت های صوتي و تصويري رایج و معتبر، نمايش فایل های آفيس، فلش لايت 4 هم نقاط مثبت اين گوشی هستند. باتری این گوشي 1300 میلی آمپري می باشد که براي 6.5 ساعت مکالمه در شبکه نسل دوم کافی است. خب، تمام این ها بدون شک نکاتی مثبت هستند. اما وقتي بخواهيم هوشمندی اين گوشی را بررسی کنيم، می بينيم که X7 خیلی هم باهوش نيست!





برگرفته از نارنجی

View Original Article

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر