کانون ایرانیان

۱۳۹۰ فروردین ۲۰, شنبه

بیانیه مجلس خبرگان در حمایت از قیامهای مردم بحرین و لیبی












جــرس: در ادامۀ واکنش های مقامات و نهادهای جمهوری اسلامی در خصوص وقایع منطقه - بویژه بحرین- دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری نیز، طی بیانیه ای از اعتراضات مردم منطقه "علیه دولت های جائر و وابسته، و به ویژه قیام مردم مظلوم بحرین حمایت" و سرکوب خونین آنان را محکوم کرده است.




این درحالیست که چند هفته پیش، همین نهاد ارشد جمهوری اسلامی، تجمعات اعتراضی جنبش سبز و حمایت آنها از قیامهای آزادیخواهانه مردم منطقه را محکوم، آنرا "فتنه" و "ضد انقلاب" و "آلت دست اسراییل و استکبار" نامیده و سرکوب خونین جوانان ایران در ٢۵ بهمن را مورد تقدیر قرار داده بود.




به گزارش واحد مرکزی خبر، در بیانیه مجلس خبرگان در حمایت از قیام های مردم منطقه، آمده است: 
مسلمانان و آزادیخواهان راستین در سطح جهان، این روزها با اخبار جگر سوز و دلخراش سرکوب خونین مسلمانان بحرین ، مواجه اند. تاسف بارتر این که این واقعه خونین با دخالت غیر مشروع نیروهای سرکوب گر خاندان آل سعود و آل نهیان همراه است. در کجای جهان ، سرکوب مردم مظلوم یک کشور توسط نیروهای بیگانه به رسمیت شناخته می شود ؟




این بیانیه می افزاید: مجلس خبرگان رهبری به همراهی علماء اسلام و حوزه های علمیه در کنار دیگر مسلمانان و آزادی خواهان راستین از قیام خودجوش و دادخواهانه مسلمانان کشورهای اسلامی علیه دولت های جائر و وابسته، و به ویژه قیام مردم مظلوم بحرین حمایت کرده و سرکوب خونین آنان را محکوم می کند و سکوت اثرگذاران و صاحب نظران و سیاستمداران را حرام می داند و برلزوم ممانعت جدی سازمان های جهانی از این رفتار ددمنشانه و دخالت های نامشروع بیگانه تاکید می کند.


 

View Original Article

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر