کانون ایرانیان

۱۳۸۸ دی ۲۹, سه‌شنبه

سياستگذاری فرهنگی در فرانسه رونمايی شد

رونمايي از کتاب سیاستگذاری فرهنگی در فرانسه با حضور دکتر حجت الله ایوبی نویسنده کتاب، دکتر اشتریان ، عضو هیات علمی دانشگاه تهران ، حجت الاسلام عاملی ، رییس دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران و دکتر شوشتری ، رئيس سازمان فرهنگي هنري شهرداری تهران در فرهنگ سرای رسانه برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای رسانه ، دکتر اشتریان ، عضو هیات علمی دانشگاه تهران ، رشته سیاستگذاری عمومی را رشته ای پر نقض در ایران دانست و اظهار داشت : در ایران سیاستگذاری های مختلف از جمله فرهنگ ، تکنولوژی ، سیاست و ... دارای خسران است .

وی با بیان اینکه حوزه سیاست عمومی در کشور دارای کلی گویی است افزود : در بحث های مختلف سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی سیاستگذاری کم تر وارد مسائل ریز عملیاتی شده اند .

عضو هیات علمی دانشگاه تهران اضافه کرد : در کتاب سیاستگذاری فرهنگی در فرانسه به برنامه های عملیاتی توجه ظریفی شده که این امر در زمینه مسائل فرهنگی بسیار مهم شمرده می شود .

وی سیاستگذاری را استراتژی کلان و هدف کلی فرهنگ عنوان کرد و گفت : در حال حاضر کشور دارای خلاء برنامه های عملیاتی فرهنگی است که باید به این موضوع بیشتر توجه شود .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر