کانون ایرانیان

۱۳۸۸ دی ۲۷, یکشنبه

دخالت مستقیم اسرائیل در ترور دکتر علی محمدی

پرچم: بر خلاف ادعای رئیس سابق سازمان جاسوسی اسرائیل که ارتباط مستقیم این تشکیلات تروریستی با ترور دانشمند ایرانی را رد کرده بود شواهد موجود نشان از آن دارد که اسرائیل دکتر علی محمدی را ترور کرده است.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط برخی منابع خبری عربستانی سازمان مخفی تروریستی "هاگانا" نقش اصلی و مستقیم در ترور دانشمند ایرانی دکتر علی محمدی داشته است.

همچنین، گفته می شود این تشکیلات تروریستی اقدام به ربودن دانشمند هسته ای ایران در عربستان کرده است.

بنا بر این گزارش، ماموریت اصلی "هاگانا" در حال حاضر شناسایی نخبگان ایرانی و ضربه زدن به آنها و نفوذ به اقوام و فرق مختلف با هدف تفرقه افکنی عنوان شده است.

"هاگانا" نام یک سازمان شبه نظامی تشکیل شده توسط شهرک نشینان صهیونیست است که در سال ۱۹۲۱ تشکیل شد که در آن زمان بطور سری و با نام « دفاع و عمل» به فعالیت پرداخت. بعد از آن، کلمه عمل حذف گردید و کلمه «دفاع» باقی ماند که به معنای «هاگانا» است. مقصود این سازمان تهاجم به زمین و کارگران و سربازان بود.و رفته رفته به شاخه نظامی غیر رسمی آژانس یهود تبدیل گردید. مأموریت این سازمان حملات تلافی جویانه بر علیه اعراب فلسطینی بود.این سازمان در ادامه فعالیت خود اقدام به تأسیس یک شاخه اطلاعاتی به نام شای نمود که اطلاعات لازم را در خصوص مبارزه سیاسی و نظامی با اعراب فلسطین و کشور های عرب در اختیار سران رژیم صهیونیستی قرار می داد.

با اینکه معنای این کلمه دفاع است، این گروه به عملیات مسلحانه بر ضد مسلمانان پرداخته و همچنین در عملیات اسکان مهاجر نشینها مشارکت کرد و در مهاجرت قانونی و غیر قانونی صهیونیستها یاری رساند.

هرچند این سازمان به صورت ظاهری در سال 1948 منحل شد اما از چند سال پیش به موازات تشکیل هاگانا در فضای مجازی تشکیلات تروریستی این سازمان نیز جانی دوباره یافته است.

گفتني است كه گروهك تروريستي انجمن پادشاهي مسئوليت اين ترور را بر عهده گرفته بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر