کانون ایرانیان

۱۳۸۸ دی ۲۳, چهارشنبه

دلیل ترور مسعود علیمحمدی را در گزارش جلسه محرمانه سران کودتا" جستجو کنید

  مسعود علیمحمدی، استاد دانشگاه تهران که در قیطریه تهران ترور شد، از هواداران میر حسین موسوی بود که نامش در لیست استادان دانشگاه    حامی کاندیدای اصلاح طلبان بود و برگزار کننده مراسم مناظره بعد از    انتخابات  در دانشگاه تهران نیز بود.

من  از طریق یکی از استادان فیزیک نظری که استاد آقای علیمحمدی نیز بوده است  او را می شناختم.  با ایشان که در تهران و در یکی از دانشگاههای تهران مستقر است صحبت کردم. ایشان تاکید کرد که علی محمدی فعالیتی در زمینه فیزیک هسته ای نداشته است. یکی از نمایندگان اصلاح طلبی که از منتقدان فعالیت های هسته ای است گفته است، علیمحمدی از حامیان اصلی موسوی بود و در این روزها بسیار پیام به او رسانده بودند که فعالیت هایش در دانشگاه را متوقف کند.

در سایت یکی ار شاگردانش نیز خوانده ام که به دانشجویان  گفته بود از گلوله نباید ترسید و با یک اتوبوس شاگردانش را در مراسم راهپیمایی سبز همراهی کرده است.  و فعالیت های دیگری که نشان می دهد او این روزها در کنار مردم و همراه دانشجویان بوده.

ابتدا گفتند انجمن پادشاهی مسئولیت ترور او را عهده دار شد و ساعاتی بعد کسی از طرف این انجمن که معلوم نیست کجاست و کیست اعلام شد که چنین ادعائی حقیقت ندارد.

انجمنی که گفته می شود سایت آن در حال حاضر در برخی مواقع توسط نهادهای مسئول در ایران   رفع فیلتر می شود!

اما و اگرهای بسیاری در محافل سیاسی ایران نسبت به  ارتباط انجمن پادشاهی با دستگاه اطلاعاتی ایران وجود دارد و  بسیاری بر این باورند که وزارت اطلاعات ایران با  تحرکات مشکوک،  قصد دارد تحت لوای انجمن پادشاهی برخی اقدامات مشکوک در ایران را سازماندهی کند و سپس آن را به جنبش سبز ایران مرتبط کند.

پس از ترور خواهر زاده موسوی ، نقشه ترور کروبی و شلیک گلوله به سمت ماشین ایشان و  اینک ترور استاد دانشگاه حامی موسوی آیا باید تلخ و سخت منتظر اجرای پروژه ترور زنجیره ای در ایران بود؟

یکی از استادهای دانشگاه که نامه به رهبری را امضا کرده بود می گوید: این ترور زهره چشم گرفتن از اساتید دانشگاه است و نوعی هشدار و هیچ ربطی به فعالیت هسته ای و انجمن پادشاهی و این مسخره بازی های پیش پا افتاده ندارد.  (این متن (غیر از عنوان) خلاصه شده و ویراستاری شده از وبلاگ مسیح علی نژاد است.)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر