کانون ایرانیان

۱۳۸۸ دی ۲۴, پنجشنبه

فرمانده ناجا: صف معترضان و اغتشاشگران جدا شده

مهر: فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: صف معترضان و منتقدان از اغتشاشگران امروز در کشور جدا شده است و ناجا تا رسیدن به ریشه های فتنه تلاش خواهد کرد.

سردار اسماعیل احمدی مقدم روز پنجشنبه در آیین صبحگاه نیروی انتظامی استان سمنان گفت: ناجا از این به بعد با هدایت کنندگان، عوامل سازماندهی کننده و طراحان فتنه ها به طور قاطع برخورد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه پلیس به راحتی از مسائل فتنه گران نخواهد گذشت، گفت: انقلاب اسلامی توطئه هایی بزرگتر از این حوادث را نیز پشت سرگذاشته است.

سردار احمدی مقدم به حضور پرشکوه مردم در نهم دی ماه اشاره کرد و گفت: اگر تاکنون با عوامل فتنه مدارا کرده ایم به خاطر مشخص شدن خط و خطوط بود و از این پس این مدارا دیگر صورت نمی گیرد.

وی با تاکید بر اینکه آزاد نشدن افراد دستگیر شده پس از حوادث عاشورا نیز نشان از قاطعیت دستگاه قضایی با عوامل فتنه و آشوب دارد، گفت: افرادی که دستگیر شدند از منافقان، سلطنت طلب ها و گروه های ضد انقلاب بودند.

فرمانده انتظامی کشور با تاکید بر اینکه از این پس با عوامل فتنه به شدت و قاطعیت برخورد می کند، گفت: دستگاه قضایی نیز در برخورد با عوامل فتنه و دستگیر شدگان با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

۱ نظر:

  1. فوري فوري
    توجه! توجه!.


    آگهي رپرتاژ استخدامي مجدد سازمان انتليجنت سرويس و سازمان سيا

    با توجه به افتضاحي كه اعضاي حزب خران ايران در روز عاشورا بوجود آوردند و با توجه به ريزش شديد نيروها و خالي شدن تشكيلات طويله هاي تشكيلات اجتماعي براي تداوم« انقلاب سبز شاه و ملت» در ايران به تعدادي خر دوپا نياز فوري ميباشد. خراني كه كتاب بر دوش دارند در اولويّت قرار دارند.

    پاسخحذف