کانون ایرانیان

۱۳۸۸ بهمن ۵, دوشنبه

تشکیل سازمان تروریستی با ائتلاف منافقین و ریگی

در ادامه حمايت‌هاي گروهك تروريستي منافقين از عبدالمالك ريگي و تشكيلات تروريستي زيرمجموعه وي كه تحت عنوان جنبش مقاومت ملي فعاليت مي‌كنند اخيرا جلساتي با حضور تعدادي از سركردگان گروهك منافقين و شخص عبدالمالك ريگي در شهرهاي كراچي و اسلام‌‌آباد پاكستان به منظور حمايت و همكاري‌هاي مشترك برگزار گريده است.

به گفته منابع مطلع، در اين جلسات توافق شده است گروهي جديد به نام سازمان نيروهاي مسلح مجاهدين ايران با همكاري عناصر ريگي و گروهك منافقين تشكيل شود.

بر اساس اين گزارش، عبدالمالك ريگي در اين جلسه ضمن اعلام موافقت با تشكيل سازمان جديد آمادگي خود را براي همه گونه همكاري به گروهك منافقين اطلاع داده است.

در همين حال از پاكستان خبر مي‌رسد عناصري از گروهك‌ منافقين كه از عراق اخراج شده‌اند ضمن تماس‌هايي با فراريان و اشرار و معاندين نظام در برخي مناطق پاكستان علي‌الخصوص شهرهاي كراچي و اسلام‌آباد در صدد جذب نيرو و سازماندهي يك سازمان مسلح هستند كه احتمال مي‌رود در راستاي ايجاد اين سازمان باشد.

همچنين در پي بروز ناآرامي‌هاي خياباني اخير در ايران و اعلام آمادگي منافقين براي انجام عمليات در كشور، اخيرا نيروهاي آمريكايي مستقر در عراق اقدام به آموزش تعدادي از نيروهاي سازمان منافقين در زمينه‌هاي مختلف نموده‌اند.

در دوره آموزشي كه به همين منظور در پادگان قادسيه عراق در نزديكي شهر بغداد برگزار شده است تعداد زيادي از نيروهاي سازمان منافقين اعم از زن و مرد در حال يادگيري و آموزش دوره‌هايي در زمينه جاسوسي، عمليات ايذايي، رزم‌ انفرادي وعمليات‌ برون مرزي تحت نظر نيروهاي آمريكايي هستند.

گفته مي‌شود اين نيروها پس از اتمام دوره آموزش قرار است با مدارك جعلي توسط نيروهاي آمريكا به داخل كشور اعزام شده و عمليات مختلفي را انجام دهند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر