کانون ایرانیان

۱۳۸۸ دی ۲۴, پنجشنبه

حذف لیورپول

دور سوم مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های انگلیس با شکست لیورپول در مصاف با ریدینگ و حذف این تیم از دور رقابت‌ها پیگیری شد.

در ادامه مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های انگلیس چهارشنبه شب تیم فوتبال لیورپول در ورزشگاه آنفیلد به مصاف ریدینگ رفت و در حالیکه تا واپسین دقایق مسابقه با یک گل از میهمان خود پیش بود در نهایت تن به شکست 2 بریک داد.

در این بازی ابتدا لیورپول با گل به خودی برتراند در دقیقه 45 از میهمان خود پیش افتاد و با همین نتیجه در آستانه صعود به دور چهارم مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های انگلستان بود که سیگوردسون در دقیقه 90 از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند. با این نتیجه جدال دو تیم در وقت‌های اضافه دنبال شد. با گذشت 10 دقیقه از وقت اضافه اول تیم ریدینگ بازهم به گل رسید. استاکی لانگ در دقیقه 100 گل دوم ریدینگ را به ثمر رساند و زمینه ساز پیروزی بزرگ تیمش شد.

لیوپورل در حالی مغلوب ریدینگ شد که از تمامی بازیکنان مطرح خود در ترکیب اصلی بهره می برد اما نتوانست مقابل این تیم دسته اولی راه به جایی ببرد. دیدار دو تیم در 12 دیماه با نتیجه تساوی یک بریک در زمین ریدینگ به اتمام رسیده بود که باعث شد آنها شب گذشته در دیداری تکراری مقابل هم صف آرایی کنند.

دیشب همچنین تیم فوتبال نیوکاسل در ورزشگاه سنت جیمز پارک با 3 گل از سد پلیموث گذشت و به جمع تیم‌های برتر جام حذفی انگلستان صعود کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر