کانون ایرانیان

۱۳۸۸ دی ۱۸, جمعه

پناهندگی خانواده کاراته کا به آلمان

خانواده کاراته کا به آلمان به آلمان پناهنده شد.

این خانواده که متشکل از پدر، مادر و دو فرزند دخترشان بوده‌اند به این بهانه که تنها می‌خواهند همراه فرزندشان باشند و مسابقه‌هایش را از نزدیک ببینند، هزینه‌هایشان را پرداخت کردند و آبانماه همراه تیم کاراته سبک شیتوریو شوکوکای یونیون عازم آلمان، محل برگزاری مسابقات شدند.

حال نزدیک به دو ماه از این مسابقات می‌گذرد و هنوز خبری از بازگشت آنها نیست. اگرچه از سوی مسئولان فدراسیون گفته می‌شود آنها هنوز پناهنده نشده‌اند اما مساله اینجاست که تا وقتی این مساله علنی نشده‌ بود آب از آب تکان نخورده بود و کسی هم پیگیر این موضوع نبود.

مدیر روابط عمومی فدراسیون کاراته در این باره می‌گوید: بلافاصله بعد از بازگشت سبک شیتوریو شوکوکای یونیون از این مسئله با خبر شده و پیگیری‌های لازم را انجام داده ایم.

مجید اشجعی تاکید می‌کند: مدارک در دست بررسی است و منتظریم تا استعلام های رسمی را از سفارت آلمان دریافت کنیم تا به اقدامات بعدی بپردازیم.البته حراست سازمان تربیت بدنی کاملاً در جریان ماجرا هست و طبق قانون با این مسئله برخورد می کند.

مدیر امور عمومی فدراسیون کاراته گفت: منتظر دریافت استعلام پناهنده‌شدن از سفارت آلمان هستیم تا مدارک کتبی در اختیار داشته باشیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر