کانون ایرانیان

۱۳۸۸ بهمن ۱, پنجشنبه

کیمیایی به تئاتر شهر رفت

مسعود کیمیایی بعد از سالها با حضور در مجموعه تئاتر شهر به تماشای نمایش "بهرام چوبینه" شکرخدا گودرزی نشست.

مسعود کیمیایی کارگردان با سابقه سینمای ایران و خالق آثار ماندگاری چون "قیصر"، "گوزن‌ها"، "سلطان"، "سربازهای جمعه"، "حکم" و "رئیس" پس از سالها چهارشنبه 30 دی‌ماه در مجموعه تئاتر شهر حضور پیدا کرد و به تماشای نمایش "بهرام چوبینه" نوشته و کارگردانی شکرخدا گودرزی نشست.

فریبرز عرب‌نیا که در فیلم سینمایی "سلطان" کیمیایی نقش آفرینی کرد این بار در نمایش "بهرام چوبینه" در مقابل کیمیایی و در نقش بهرام چوبینه سردار ایران زمین در دوره ساسانیان به صحنه رفت. کیمیایی پس از پایان اجرای نمایش "بهرام چوبینه" سطحی کیفی اثر را مناسب دانست و گفت: هر وقت از تاریخ ایران و هر وقت از این بزرگی صحبت می‌شود تحت تأثیر قرار می‌گیرم. بهرام چوبینه در این نمایش می‌گوید "من می‌روم اما این چرخ باز هم می‌چرخد" اما چرخ ما به سختی می‌چرخد.

گروه نمایش "بهرام چوبینه" نیز اجرای خود را به مسعود کیمیایی تقدیم کرد. پولاد کیمیایی و علی‌اکبر قاضی‌نظام از دیگر میهمانان اجرای 30 دی‌ماه نمایش "بهرام چوبینه" بودند. حمید ابراهیمی، افشین زارعی، داود فتحعلی‌بیگی،‌ طوفان مهردادیان، سیروس همتی،‌ نادیا فرجی و پردیس افکاری از جمله بازیگران دیگر نمایش "بهرام چوبینه" هستند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر