کانون ایرانیان

۱۳۸۸ آذر ۲۹, یکشنبه

هنگامه شهیدی به حکم صادره اعتراض کرد

هنگامه شهیدی، با حضور در شعبه 26 دادگاه انقلاب، لایحه تجدیدنظر نسبت به حکم صادره علیه او را ارائه داد.
این روزنامه‌نگار به 6سال و سه‌ماه و یک روز حبس تعزیری محکوم شده است.

آزاده شهیدی، خواهر هنگامه شهیدی از رد تمامی موارد اتهامی توسط این روزنامه‌نگار خبر داده و گفت: هنگامه کلیه اتهامات را رد کرده و فقط شرکت در تجمعات 25 و 27خرداد و مصاحبه با بی‌بی‌سی را پذیرفته است.

وی افزود: هنگامه به موارد اتهامی مطرح شده ازجمله نامه جعلی به اکبر گنجی که به او نسبت داده شده و هم‌چنین تبلیغ علیه نظام، توهین به رییس‌جمهور از طریق یک مطلب جعلی که در مصاحبه با سایت صدای زنان بوده و در آن ادعا شده هنگامه به احمدی‌نژاد، رییس‌جمهور بی‌خرد گفته است و هم‌چنین تبانی به قصد برهم زدن امنیت کشور از طریق عضویت در حزب اعتماد ملی که قصد برهم زدن امنیت کشور را داشته است اعتراض کرده و تمامی این موارد را رد کرده است.

به گفته آزاده شهیدی، این روزنامه‌نگار در لایحه اعتراضی خود در خصوص مصاحبه با تلویزیون بی‌بی‌سی و امضای بیانیه‌های کمپین هم توضیح داده که قصد تبلیغ علیه نظام را نداشته و شامل بند قانونی آن نمی‌شود.

براساس همین خبر، هنگامه شهیدی به پیرعباسی، قاضی شعبه 26 دادگاه انقلاب اعتراض کرده است که چرا قبل از اخذ دفاع آخر از او، حکم را صادر کرده است که پیرعباسی گفته است دفاع آخر اخذ شده است.
این در حالی است که حکم صادره قبل از اخذ آخرین دفاع از این روزنامه‌نگار صادر شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر