کانون ایرانیان

۱۳۸۸ دی ۸, سه‌شنبه

احمدی نژاد:حوادث عاشورا نمایشی تهوع آور

به گزارش ایرنا، دكتر محمود احمدی‌نژاد روز سه‌شنبه در مراسم معارفه رییس فرهنگستان علوم پزشكی در محل نهاد ریاست‌جمهوری با ابراز تاسف عمیق از حوادث روز عاشورا خاطرنشان كرد: ملت ایران از این نمونه بازی‌ها زیاد دیده و ملتی حادثه‌دیده است.
وی اینگونه حوادث عاشورا را نمایشی و سفارشی خواند و گفت: برای یك نمونه نمایشی تهوع‌آور از سوی طراحان آن اجرا می‌شود كه البته هم آنان اشتباه می‌كنند و هم كسانی كه در داخل این نمایش را اجرا می‌كنند.
احمدی‌نژاد با انتقاد شدید از موضع‌گیری باراك اوباما رییس‌جمهوری آمریكا و دولت انگلیس در قبال حوادث اخیر تصریح كرد: ما بارها آنان را نصیحت كرده‌ایم اما گویا آنان اصرار دارند ذلت را تجربه كنند و مطمئنیم ذلتی بالاتر از پیشینیان خود را تجربه خواهند كرد.

** ملت ایران دشمنان را شرمنده و وادار به عقب‌نشینی می‌كند

احمدی‌نژاد بار دیگر بدخواهان ملت ایران را به تامل درباره رفتارشان در قبال ملت ایران فراخواند و در عین حال تصریح كرد: آنها خواهند دید كه ملت ایران با حضور در صحنه بار دیگر آنان را شرمنده می‌كند، عقب می‌زند و در تاریخ رسوایشان می‌كند.
احمدی‌نژاد از ملت ایران به عنوان ملتی عظیم و بافرهنگ نام برد و گفت: ملت ایران هم‌اكنون مدیریت فكری، نظری و ایمانی جهان را در اختیار دارد و منادی برادری، اخلاق، ایستادگی و پاكی است.

رییس دولت دهم با بیان اینكه ملت ایران برای جهانیان سخن‌های فراوان دارد، حرف ملت ایران را جهانی و دارای شنونده خواند و گفت: ملت ایران هم‌اكنون در همه مناسبات جهانی حرف تعیین‌كننده و آخر را می‌زند.
وی عین حال رفتار برخی دولت‌های غربی در قبال مسائل و تحولات ایران را قابل تامل دانست و گفت: آنان با هم جمع می‌شوند و در نشست‌های خود آرزوهای خود را رد و بدل می‌كنند.
احمدی‌نژاد با تاكید بر اینكه بدخواهان ملت ایران فرهنگ عاشورا، فرهنگ انقلاب اسلامی، ملت ایران و عظمت‌های ملت ایران را نمی‌شناسند، تصریح كرد: ما بارها آنها را نصیحت كرده‌ایم اما گویا اصرار دارند ذلت را تجربه كنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر