کانون ایرانیان

۱۳۸۸ دی ۱۰, پنجشنبه

فارس:راهپیمایان تهران چندین میلیون بودند

خبرگزاری فارس تعداد راهپیمایان امروز در تهران را چندین میلیون نفر خواند و اعلام كرد:
مردم تهران امروز در تجمع چندین میلیون نفری خود حماسه تاریخی و كم نظیری خلق كردند و بار دیگر با حضرت آیت الله خامنه ای تجدید بیعت كرده و انزجار خود را از هتك حرمت به عاشورای حسینی (ع) اعلام كردند.
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، راهپیمایی تجمع بزرگ عاشوراییان كه در اعتراض به حرمت شكنی روز عاشورا از ده ها خیابان تهران به سمت میدان انقلاب اسلامی و چند ساعت قبل از ساعت اعلام شده آغاز شده بود، با شعارهایی همچون «اینهمه لشكر آمده به عشق رهبر آمده»،«مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «خامنه ای خمینی دیگر است،ولایتش ولایت حیدر است»،«ما اهل كوفه نیستیم جون می دیم و می ایستیم»«سبز فقط سبز علی،لعنت به سبز اموی»،«وای اگر خامنه ای حكم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند كه جوابم دهد» توام بود.
میلیون ها تهرانی امروز در اجتماع با شكوه خود همچنین شعار می دادند«مرگ بر آمریكا»، «مرگ بر انگلیس» ، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر موسوی»، «مرگ بر خاتمی»، «مرگ بر كروبی»«مرگ بر سه حسین، صدام حسین،باراك حسین،میرحسین»، «مرگ بر منافق»، «لعن علی عدوك یا حسین، خاتمی و كروبی و میرحسین»، «آشوبگر اعدام باید گردد»، «آشوبگر عاشورا اعدام باید گردد» و «خواص بی بصیرت،خجالت خجالت»
lیلیونها تن از عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) از ظهر امروز با تجمع عاشورایی در میدان انقلاب و خیابانهای اصلی منتهی به آن ضمن تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب، مرگ فتنه‌گران و بدخواهان نظام را فریاد زدند.
به گزارش خبرنگار سیاسی فارس، جمیعیت عاشورائیان به حدی بود كه از نخستین ساعات بعد از ظهر امروز مسیر‌های منتهی به میدان انقلاب و خود میدان مملو از جمعیت شد و تردد راهپیمایان را به سختی میسر می كرد.
راهپیمایان كه در میان آنان از تمامی قشرهای جامعه به چشم می‌خورد، با سر دادن شعارهای كوبنده و انقلابی ، خشم خود را از اهانت كنندگان به ساحت عاشورا و عوامل و سران فتنه‌های اخیر اعلام كردند.
راهپیمان خشم انقلابی خود را نسبت به حوادث ضد انقلابی و فتنه‌گری‌های اخیر نشان دادند.
جمعیت چندین میلیون نفری راهپیمایان همچنین ضمن سر دادن شعارهایی در محكومیت فتنه‌های اخیر خواهان برخورد قاطعانه دستگاه‌ قضایی با آشوبگران و اغتشاشگران و سران فتنه شدند.
تجمع جمعیت تا لحظه انتشار خبر همچنان ادامه دارد و بر كثرت تجمع‌كنندگان لحظه به لحظه افزوده می‌شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر