کانون ایرانیان

۱۳۸۸ دی ۱۰, پنجشنبه

خواهرزاده موسوی را حمله‌كنندگان به‌جماران كشتند

دبیر كل جبهه پیروان خط امام و رهبری با انتقاد از شعارهای سرداده شده در راهپیمایی روز گذشته علیه چهره های سیاسی و شخصیت ها تاكید كرد: همان هایی كه به جماران حمله كردند خواهرزاده موسوی را كشتند و اینها همگی ضد نظام هستند.
به گزارش خبرنگار مهر، حبیب الله عسگراولادی كه روز پنجشنبه در اجلاس انجمن اسلامی پزشكان در كتابخانه ملی شركت كرده بود در حاشیه این نشست در جمع خبرنگاران در خصوص راهپیمایی مردم در روز چهارشنبه در اعتراض به هتك حرمت عاشورا تصریح كرد: در این راهپیمایی شعارهایی علیه شخصیت ها و چهره های سیاسی سر داده شد كه من این شعارها را، شعارهای انحرافی می دانم و شاید هم عده ای از سر دلسوزی این شعارها را سر بدهند، اما من به آنان می گویم كه ما امروز به وحدت نیاز داریم و الان وقت این شعارها نیست.
این چهره برجسته جریان اصولگرایی اضافه كرد: حتی به نظر من علیه آزردگان انتخابات نیز نباید شعار سر بدهیم بلكه باید تلاش كنیم آنان را به زیر خیمه امت بیاوریم.
وی در پاسخ به سئوال یكی از خبرنگاران درباره احتمال بازداشت میر حسین موسوی و مهدی كروبی دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری دهم، خاطر نشان كرد: هم اكنون این امكان فراهم شده كه این افراد به زیر خیمه نظام بیایند و البته من قاضی نیستم و قوه قضائیه باید درباره این موضوع نظر بدهد.
عسگراولادی راهیپمایی روز گذشته مردم ایران را یك ظهور و بروز ملی توصیف كرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر