کانون ایرانیان

۱۳۸۸ دی ۱۰, پنجشنبه

هشدار همسركروبی نسبت به حمله‌خودسرها

در حالی كه پسر مهدی كروبی،گفته كه پدرش در خانه «نیمه حبس» شده است، همسر مهدی كروبی با انتشار نامه‌ای سرگشاده، حكومت را مسئول هرگونه اتفاقی برای اعضای خانواده‌اش معرفی كرده‌ است
تقی كروبی، فرزند مهدی كروبی، در گفت وگو با خبرگزاری آسوشیتدپرس، اعلام كرد، محافظان مهدی كروبی، از چند روز پیش از «همراهی و حفاظت از وی» خودداری می‌كنند.
تقی كروبی با بیان این كه پدرش در خانه «نیمه حبس» شده است، افزود است، این اقدام محافظان باعث شده است تا در صورتی كه مهدی كروبی بدون محافظان از خانه خارج شود ، با خطر حمله نیروهای تندرو روبه رو شود.
فاطمه كروبی، همسر مهدی كروبی نیز روز سه‌شنبه با انتشار نامه سرگشاده‌ای حكومت را مسئول «هر گونه اتفاقی برای خانواده» خود معرفی كرده است.
خانم كروبی با تشریح تلاش‌ها و مبارزات همسرش برای استقرار نظامی جمهوری اسلامی ایران نوشته است: «اینك جای بسی تاسف است، مردان و زنانی كه روزهای نه چندان دور ماه‌ها در این راه مبارزه كرده و زندان‌های ساواك و شكنجه و تبعید را تحمل كرده‌اند، اینك در نظامی كه خود برای به ثمر رساندش تلاش كرده‌اند منافق و ضد انقلاب خوانده شده و حتی از امنیت جانی در منزل شخصی خود برخوردار نیستند».
وی با اشاره به انتشار شایعاتی در باره بازداشت همسرش در برخی رسانه‌های حامی دولت می‌افزاید: « اینها غافل از آنند كه شیخ مهدی كروبی سال‌های سال در زندان‌های ساواك هرگونه شكنجه و خطری را در راه رسیدن به هدف با آغوش باز تحمل كرده، اینك بیم آن ندارد كه در نظام جمهوری اسلامی ایران به زندان رود، ولی تنها متاسف و رنجور و نگران است از اینكه خود باید شاهد آن باشد در نظامی كه سال‌ها برای پیروزی آن رنج كشیده ... به جرم دفاع از حقوق شهروندی، آزادی و حاكمیت مردم بر اجرای همه اصول قانون اساسی باید چنین برخوردی را تحمل كند.
بنابراین امروز لازم می‌دانم در برابر چنین تصمیماتی كه از سوی برخی از مسئولان گرفته می‌شود اعلام كنم ، من و خانواده‌ام از هیچ گونه امنیتی در قبال هجوم شبانه نیروهای خودسر به منزل خود برخوردار نیستیم، و قبل از آنكه هرگونه اتفاقی روی دهد هشدار می دهم چنانچه اتفاقی برای من و خانواده‌ام رخ دهد مسئولیت آن با حكومت خواهد بود ، و پس از آن لازم نیست كه مسئولان امر وقت خود را صرف بررسی و شناسایی عاملان آن كنند».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر