کانون ایرانیان

۱۳۸۸ دی ۹, چهارشنبه

ایرنا: کروبی و موسوی به مازندران رفته‌اند

در حالی که خبرگزاری دولتی ایرنا از انتقال میرحسین موسوی و مهدی کروبی به یکی از شهرک‌های کلارآباد مازندارن توسط اعضا اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات خبر داده، اما فرزند مهدی کروبی این خبر را تکذیب کرد.
پیش از این خبرگزاری دولتی ایرنا از انتقال میرحسین موسوی و مهدی کروبی به یکی از شهرک‌های کلارآباد مازندارن توسط اعضا اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات خبر داده بود.
ایرنا ابتدا روی خروجی بولتن خبری ویژه و سپس روی خروجی عمومی‌اش ادعا کرد: اعضای اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات پس از جمع بندی شرایط حفاظتی موسوی و کروبی که به دلیل شعله‌ور شدن آتش خشم مردم تهران از اعمال آن دو از وضعیت قرمز عبور کرده بود، با هدف حفاظت از جان موسوی و کروبی، آنان را در یکی از شهرک‌های کلارآباد مازندران پناه دادند.
خبرگزاری دولت به نقل از یک منبع آگاه مدعی شده است: در حال حاضر موسوی و کروبی تحت کنترل شدید نیروهای وزارت اطلاعات و سپاه بوده و در کلارآباد مستقر هستند.
با این حال حسین کروبی، فرزند مهدی کروبی، در گفت‌وگو با سایت جرس، این خبر ایرنا را تکذیب کرد و گفت: انتشار شایعاتی اینچنینی توسط کسانی صورت می‌گیرد که چون می‌دانند به این آرزوی خود دست نمی‌یابند می‌خواهند با انتشار شایعات دروغی مانند آنچه امروز منتشر کرده‌اند برای دقایقی احساس کنند که به آرزوی خود رسیده‌اند و احساس سرخوشی کنند.
پیش‌تر خبرگزاری فارس، نزدیک به دولت هم خبرداده بود که فائزه هاشمی، دختر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، پیش از روز عاشورا در شمال کشور بوده است.
یک روز پیش از راهپیمایی حامیان حکومت در تهران، روزنامه جوان، وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از مردم دعوت کرده بود پس از راهپیمایی امروز چهارشنبه، در برابر دفتر میرحسین موسوی جمع شوند. به این ترتیب گمانه‌هایی درباره احتمال بازداشت میرحسین موسوی و مهدی کروبی پس از راهپیمایی امروز تهران به میان آمده بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر