کانون ایرانیان

۱۳۸۸ آذر ۲۶, پنجشنبه

کناره‌گیری معترضانه آیت‌الله امامی کاشانی

آیت‌الله محمد امامی کاشانی، چهره برجسته و شاخص جامعه روحانیت مبارز تهران در 6 ماه اخیر از حضور در جلسات شورای مرکزی این تشکل خودداری کرده است.
آیت‌الله امامی کاشانی، عضو سابق فقهای شورای نگهبان و مسئول مدرسه عالی شهید مطهری که پیش از این دبیر کلی جامعه روحانیت مبارز تهران را برعهده داشت، در اعتراض به تندروی‌های برخی اعضای این تشکل و عدم برخورد جامعه روحانیت مبارز با این افراد، از شرکت در جلسات شورای مرکزی این جامعه کناره‌گیری کرده است.
آیت‌الله امامی کاشانی استاد برجسته اخلاق که از اتهام‌سازی و اهانت برخی کاندیداهای ریاست‌جمهوری به شخصیت‌های برجسته انقلاب و عدم واکنش جامعه روحانیت مبارز در این‌باره، دلگیر شده بود، ‌نسبت به مواضع برخی اعضای شورای مرکزی این جامعه به شدت منتقد است.
بنابر شنیده‌ها اگرچه آیت‌الله امامی کاشانی درباره راه‌حل اصلاح وضعیت موجود جامعه روحانیت مبارز تهران نظرات تکان‌دهنده‌ای دارد، اما کارگروهی مرکب از تعدادی از اعضای معتدل شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران با رایزنی با ایشان و برخی دیگر از اعضای ارشد روحانیت مبارز، در جهت کاهش اختلافات فعال شده است.
گفتنی است، آیت‌الله امامی کاشانی که همواره به داشتن دیدگاه های اعتدالی و اخلاقی در مسایل سیاسی شهرت دارد، روز یک‌شنبه با تجمع طلاب و سخنرانی برخی از چهره‌های تندرو در مدرسه عالی شهید مطهری موافقت نکرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر