کانون ایرانیان

۱۳۸۸ آذر ۲۸, شنبه

نامه مادر مهدی محمودیان به دادستان تهران

مادر مهدی محمودیان، عضو دربند کمیته اطلاع‌رسانی جبهه مشارکت در نامه‌ای خطاب به دادستان تهران خواستار رسیدگی به وضعیت پرونده فرزندش و آزادی او شد.
متن کامل نامه فاطمه الوندی در ادامه می‌آید:
به نام خدایی که همه جا حاضر و ناظر و عادل و منتقم است
دادستان محترم عمومی و انقلاب تهران
با سلام
احتراما برای چندمین‌بار به عرض شریف می‌رسانم که اینجانب فاطمه الوندی شش پسر دارم که بعضی از آن‌ها در دوره جنگ تحمیلی که برای دفاع از سرزمین مقدس‌مان و نظام جمهوری اسلامی به جبهه رفته بودند روزها چشم‌انتظار آمدنشان بودم و امروز همان مادر چشم براه فرزند دیگرش مهدی محمودیان؛ روزنامه‌نگار و فعال سیاسی و حقوق بشری است که در زندان شما بسر می‌برد در حالی‌که هر ساعت این روزها برایم هم‌چون سالی می‌گذرد.
بعضی از فرزندانم در لباس بسیج و بعضی در لباس اصلاح‌طلبی در خدمت کشورمان قرار گرفته‌اند اما سیاست‌های دشمن‌تراشی بعضی از مسئولان می‌خواهد همه این فرزندان دلسوخته ایران و اسلام را در برابر هم قرار دهد.
مهدی را دو ماه و نیم است به زندان برده‌اند و گناهش جز دفاع از حقوق مردم نبوده است. او همیشه می‌گفت قانون برایش محترم‌تر از هر چیز است و با هر کس قانون را زیر پا بگذارد مخالف است در هر مقامی که باشد. امروز که او را دو ماه و نیم است زندانی کرده‌اند و حقوقدان‌ها می‌گویند طبق قانون باید بازجویی در اسرع وقت انجام شود و متهم از بلاتکلیفی درآید اما مهدی من چند هفته بدون بازجویی به حال خود رها شده بود که این کار خودش شکنجه است و بعد از آن هم روزی نیم ساعت بازجویی می‌شود که بگویند به دلیل این‌که دارند تحقیقات می‌کنند او را نگه‌داشته‌اند.
شما البته همه این حرف‌ها را می‌دانید و بهتر از ما هم مطلع هستید و من خانه‌نشین هم می‌فهمم که دست‌های دیگری هم در کار است و شما به تنهایی دستتان بسته است اما از طرف رییس قوه‌قضاییه حکم دارید و می‌توانید به تظلم ما رسیدگی کنید. دختر هفت‌ساله مهدی دائم بهانه پدر را می‌گیرد. او خیلی به پدرش وابسته است. کسانی که فرزندان ما را برای مدت‌های طولانی در زندان نگه می‌دارند فقط وقتی که خدای ناکرده خودشان هم گرفتار شوند، می‌توانند بفهمند بهانه‌گیری فرزند برای پدر زندانی و چشمان منتظر و اشک‌آلود پدر و مادر یعنی چه؟
جناب آقای دادستان
شما در شروع کار خود در سمت دادستانی تهران وعده قانون‌گرایی داده بودید. طبق قانون اساسی هم ایرانیان از دوست و دشمن و با هر فکر و عقیده و اتهامی در برابر قانون یکسان هستند اما چرا قانون به نفع بعضی‌ها اجرا می‌شود و برای بعضی‌ها زیرپا می‌رود؟ چرا باید پسر من دو ماه و نیم بلاتکلیف در زندان باشد. چرا هیچ‌کس در این کشور جوابگوی این ظلم‌ها نیست که روز قیامت برای یک دقیقه‌اش باید جواب بدهند؟
آقای دادستان به عنوان مادری از مادران کشور که سهمی در به وجود آوردن نظامی داشته‌ایم که امروز شما سکاندارش شده‌اید درخواست می‌کنم فرزندم هر چه زودتر از زندان آزاد شود و هر زمانی هم برای سوال و جواب نیاز باشد او در محضر مقام قضایی حاضر خواهد شد کما این‌که قبل از زندانی شدنش هم هر بار احضارش کردند رفته است.
فاطمه الوندی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر